Attachmate Benelux

Attachmate: The Advantage of Information(TM)

Bestandsbeheer nu mogelijk in Attachmate e-Vantage

Host Access Server

Brussel, 11 oktober 1999 - Attachmate, toonaangevend leverancier van host access-management- en e-business-oplossingen, bouwt de integratie van de Attachmate e-Vantage Host Access Server met de bestaande directory-structuren van gebruikers uit. Met uitgebreide ondersteuning van bestaande directories, waaronder LDAP, NDS, NTDS en NIS, en dynamische toevoeging van gebruikers en gebruikersgroepen kan Attachmate gebruikers snel van web-to-host-applicaties voorzien. De bedrijfsinformatie is direct toegankelijk voor leveranciers, partners, medewerkers en klanten. Dit maakt een directe return on investment mogelijk.

Complete workflow-personalisatie

De Attachmate e-Vantage Host Access Server is een managementplatform voor secuur beheer en gepersonaliseerde views op meerdere hosts (mainframe, AS/400, VAX, UNIX) voor nieuwe en bestaande gebruikers, binnen of buiten de firewall. De Host Access Server is het meest configurabele product in de markt om bedrijfsinformatie toegankelijk te maken. Verschillende gebruikersgroepen krijgen toegang tot de host, de applicaties en de schermen die zij nodig hebben. Het is niet nodig eerst te leren navigeren. Gebruikers krijgen een gepersonaliseerde presentatie van de user-interface, ontworpen voor hun eigen workflow. Via een eigen web-site hebben gebruikers toegang tot hun eigen voorkeuren en configuratie-informatie, of ze nu Java- of ActiveX-technologie gebruiken.

Betrouwbare toegang

IT-organisaties eisen in het huidige competitieve businessklimaat het hoogste veiligheidsniveau en bescherming van bedrijfsinformatie via het web. De e-Vantage Host Access Server verenigt veiligheid met innovatie. HTTPS beveiligt de logon-procedure van gebruikers volledig. En SSL beschermt iedere verbinding met de host. Organisaties die een VPN-oplossing willen, kunnen kiezen voor de e-Vantage Enhanced Security Services.

Beheer en toepassing

De Management Console is het controlecentrum voor de e-Vantage Host Access Server. Op zowel een Windows NT- als een UNIX-platform biedt de console gebruikers de mogelijkheid hun voorkeuren op te slaan op de server. De systeembeheerder kan gebruik maken van de tracking- en reporting-mogelijkheid. Het onderbrengen van alle managementfuncties in één enkele gecentraliseerde console bespaart systeembeheerders het steeds opnieuw bieden van toegang tot de bedrijfsgegevens vanuit het web.

HotGUI

Veel bedrijven willen de toegang tot hun bedrijfsgegevens opnieuw vormgeven, maar hebben daar niet de tijd voor. Attachmate levert HotGUI voor automatische GUI-transformatie van de hostscreen. Dit maakt de traditionele host-interfaces intuïtiever en de medewerkers efficiënter. De gebruiker downloadt eenmalig een Java-applet op zijn/haar desktop. HotGUI is inbegrepen zonder extra kosten.

Attachmate Corporation

Via Attachmate kunnen bedrijven hun toegang tot bedrijfskritische informatie aanzienlijk vergroten. Attachmate is immers één van de tien grootste PC-softwareondernemingen en een toonaangevende leverancier van desktop- en servergebaseerde host access-managementoplossingen. De e-Vantage producten verbinden gebruikers van mainframe, AS/400, VAX en UNIX systemen met centraal gestuurde Java, ActiveX, HTML en Windows-clients of met e-business applicaties.

Wereldwijd heeft Attachmate in haar zeventienjarig bestaan al voor meer dan 12 miljoen gebruikers toegangsproblemen opgelost. Met 80 kantoren in 30 landen biedt Attachmates infrastructuur wereldwijd producten, consultancy, ondersteuning en strategische partnerships.

In 1999 is Attachmate door CEO Magazine uitgeroepen tot de beste grote onderneming om in Washington voor te werken.

Voor meer informatie over Attachmates oplossingen kan u contact opnemen met het Belgische kantoor of onze website bezoeken : http//www.attachmate.com

Deel: ' Bestandsbeheer mogelijk in Attachmate e-Vantage '