Ingezonden persbericht

Beveiligingslek Tivoli site gedicht

Gisteravond bereikte ons het bericht dat een hacker er in geslaagd is toegang te krijgen tot onze database met klantinformatie. Volgens IT-website Tweakers.net heeft de hacker bij hen melding gedaan van het veiligheidsprobleem, Tweakers nam vervolgens contact op met Tivoli en haar internetbedrijf Eagerly. Tivoli en Eagerly hebben direct actie ondernomen en het lek binnen een uur gedicht. De gegevens waar de hacker toegang tot had waren naw-gegevens en e-mailadressen; er was géén toegang tot wachtwoorden en bankgegevens.

Tivoli en Eagerly betreuren dat dit heeft kunnen plaatsvinden en hebben maatregelen genomen om dit soort problemen in de toekomst te voorkomen. Tivoli zal aangifte bij de politie doen van computervredebreuk.

Voor meer informatie kunnen klanten contact opnemen met Tivoli op info@tivoli.nl.

Niet voor publicatie:
Voor meer informatie kun je contact opnemen met Yoni Drijfhout via 030 - 231 34 99 of via Yoni@tivoli.nl Vragen over het bovenstaande? Mail naar info@tivoli.nl, bel met 030-2313499 (0900 beltivoli) of check www.tivoli.nl

Zoekwoorden:

Deel: ' Beveiligingslek Tivoli site gedicht '