PERSBERICHT

RECLAMEDEBUUT BIG BROTHER BART IN INTRODUCTIECAMPAGNE INDEPENDER

Hilversum, 25 februari 2000 ? Big Brother-winnaar Bart maakt zijn reclamedebuut in de introductiecampagne van financiële dienstverlener INDEPENDER. Deze organisatie is een nieuwe financiële aanbieder die de consument via Internet voorziet van gratis en objectief advies over financiële producten, zoals spaarrekeningen, consumptief krediet, hypotheken en verzekeringen.
Bart liet veel commerciële aanbiedingen aan zich voorbij gaan en heeft bewust voor INDEPENDER gekozen omdat de uitgangspunten van deze nieuwe Internetaanbieder goed bij zijn karakter passen: open en eerlijk, maar ook kritisch, jong en vooruitstrevend.
WWW.INDEPENDER.NL is de eerste onafhankelijke financiële vergelijkingssite. INDEPENDER overziet het totale aanbod van genoemde financiële producten in Nederland. Voor de introductiecampagne van INDEPENDER wordt gebruik gemaakt van een geïntegreerde inzet van online- en offline media. De televisiecommercial met Bart in de hoofdrol gaat op 1 maart aanstaande 'on air'. Daarnaast wordt radio, print (IM's in dagbladen), banneradvertising en een public relations-aanpak ingezet binnen de campagne.

INDEPENDER speelt met dit initiatief in op het wantrouwen bij de consument ten aanzien van de traditionele financiële adviseurs. De helft van het Nederlands publiek heeft het gevoel teveel te betalen voor financiële producten en niet objectief geadviseerd te worden, zo bleek uit een recent gehouden onderzoek van het Centrum voor Marketing Analyses.

Deel: ' Big Brother Bart in introductiecampagne Independer '




Lees ook