Nederlands Uitgeversverbond

Round Table met als onderwerp
Webvertising: droom, nachtmerrie of werkelijkheid

Geld verdienen via het Internet. Voor sommige uitgevers is dat al werkelijkheid, anderen dromen er alleen nog maar van. Maar die droom en werkelijkheid kunnen ook veranderen in een nachtmerrie.

Reden genoeg voor de Groep Uitgevers voor Vak en Wetenschap (UVW) om over dit onderwerp een Round Table te organiseren. Het zal over een praktisch onderwerp gaan dat alle uitgeverijen betreft, zowel die van boeken als van tijdschriften. Zoals altijd komen de sprekers uit de dagelijkse praktijk met interessante verhalen. Zij zullen uw vragen beantwoorden en met u in discussie gaan.

Ruud Sjoerdsma, Internet-manager bij de ING-bank, een van de grootste Internet-adverteerders, zal de filosofie van zijn bedrijf over het Internet uit de doeken doen. Hij zal u aansporen tot creatievere voorstellen voor adverteerders te komen dan de gebruikelijke banners en buttons.

Klaas de Boer, directeur bij Samsom/Adformatie geeft zijn visie als folio-uitgever met elektronische off- en on line-producten. Hij ziet naast veel kansen ook bedreigingen, waarvan hij u graag deelgenoot maakt.

Peter van den Oever, manager van het Agriweb van Elsevier bedrijfsinformatie, gunt u een blik in de keuken van een platform-site, in dit geval voor de agrarische branche.

Paul Molenaar, directeur van IDG Communications Nederland zal de discussie tussen u en de sprekers leiden. Op grond van zijn kennis en ervaring zal hij ongetwijfeld proberen aan de inleiders interessante uitspraken te ontlokken.

De bijeenkomst vindt plaats:

* op maandag 25 oktober, ontvangst om 14.00 uur, einde om 17.00 uur
* in het Golden Tulip Hotel Jan Tabak, Amersfoortsestraatweg 27, 1401 CV Bussum, telefoon (035) 695 99 11

Programma:

* welkom Geert Noorman, voorzitter van de Groep UVW
* sprekers:

+ Ruud Sjoerdsma, Internetmanager ING-bank
+ Klaas de Boer, directeur bij Samsom/Adformatie
+ Peter van den Oever, manager van het Agriweb van Elsevier bedrijfsinformatie

* discussieleider:

+ Paul Molenaar, directeur IDG Communications Nederland
* na afloop is er gelegenheid - onder het genot van een drankje en een hapje - met uw collegas na te praten over hun dromen, nachtmerries en ervaringen met Webvertising.

Meer informatie: uvw@uitgeversverbond.nl

Deel: ' Bijeenkomst over webvertising in Bussum '