Sfeervol netwerkdiner een succes

CHAAM, 20131116 -- Breda, 16 november 2013 - Op vrijdag 15 november schoven maar liefst 45 Aithra-leden aan tafel op de uiterst sfeervolle locatie Doorzicht in Chaam. Want hoewel oud en nieuw nog even op zich laat wachten, heeft dit vrouwennetwerk al wel een volgende stap gezet van oud naar nieuw. Dat werd niet gevierd met oliebollen en vuurwerk, maar wel met bubbels en culinair dineren.

Deze avond was de laatste gelegenheid waarbij Marjon Habets als voorzitter optrad; vanaf 1 januari aanstaande geeft zij het stokje én de voorzittershamer over aan Corine Verbeek - Klaassen. Ook vice-voorzitter Ingrid van Kasteren, net als Marjon betrokken bij de oprichting van Aithra, hevelt vanaf die dag haar taken over. Dit was dus zeker een moment om nog even vol trots terug te kijken op hetgeen Aithra de afgelopen jaren allemaal heeft opgebouwd. En om te proosten op een glansrijke toekomst! Een toekomst waarin onverminderd aan de weg wordt getimmerd om ambitieuze vrouwen met elkaar in contact én voor het voetlicht te brengen.

Genomineerden Aithra Award
Tijdens het diner werd ingegaan op de bijna honderd genomineerden voor de Aithra Award en de Aithra Belofte Award. Een mooie erkenning voor al deze vrouwelijke rolmodellen met lef, visie, ambitie en maatschappelijke betrokkenheid. De Aithra Award gaat naar iemand die haar sporen al heeft verdiend, Belofte Award naar de meest veelbelovende, ondernemende vrouw.

Aithra Gala
De komende periode gaat de Award Commissie hard aan het werk om een selectie te maken, zodat uiteindelijk per categorie drie vrouwen overblijven. Tijdens het Aithra Gala op 12 april worden uiteindelijk de winnaressen bekend gemaakt en de Awards uitgereikt. Een prachtig moment én een prachtige publicitaire boost.

Netwerken
Met alle spektakel zou je bijna vergeten dat er bij Aithra ook gewoon keihard wordt gewerkt. Genetwerkt. Wat dat is wat Aithra wil: vrouwen de mogelijkheid bieden met elkaar in contact te komen, kennis op te doen en ervaringen uit te wisselen. Tijdens netwerkbijeenkomsten, workshops, masterclasses, een gala én dit eerste, stijlvolle Aithra-diner, waar de smaakpapillen van de deelneemsters flink in de watten werden gelegd door partycatering Peter Elbers. Want Aithra, dat is; stijlvol netwerken op niveau.
Nieuwsgierig geworden? Kijk op www.aithra.nl.

Zoekwoorden:

Deel: ' Bijna honderd genomineerden voor Aithra Award en Aithra Belofte Award '