BiZZdesign Visionair in Gartner Magic Quadrant EA Tools 2013

ENSCHEDE, 20131010 -- BiZZdesign is door Gartner, Inc.* als Visionair gepositioneerd in het Gartner Magic Quadrant voor EA Tools 2013.** Deze Magic Quadrant doet een uitspraak over de international marktpositie, vakkennis en kracht van de EA-propositie. Gartner heeft meerdere internationale leveranciers en hun oplossingen geëvalueerd. BiZZdesign behoort wereldwijd tot de top van EA-leveranciers en wordt geprezen om haar visie.

Wendbaarheid en flexibiliteit zijn voor steeds meer bedrijven van groot belang. Een EA-tool, die strategie verbindt met implementatie, die inzicht verschaft en grip biedt, helpt organisaties om wendbaarder (agile) te worden en hun bedrijfsstrategie succesvol te implementeren.

Om deze businessdoelen te kunnen bereiken, zijn gestructureerde methoden en tools essentieel. Met de BiZZdesign toolsuite kan effectief over Enterprise Architectuur worden gecommuniceerd met verschillende stakeholders, uit business en IT. De BiZZdesign toolsuite ondersteunt het Business Model Canvas®, ArchiMate®, TOGAF®, BPMN™ (process modeling), TDM (business logic modeling), OIAm (infrastructure methode), UML, ERD en Lean. Met gerichte visualisaties kunnen stakeholders in hun eigen ‘taal’ worden aangesproken en voorzien van relevante businessinformatie.

BiZZdesign staat bekend om:

• Een sterke international groei.
  • Gerichte ondersteuning voor open standaarden.
  • De compleetheid van de geboden oplossing middels methoden, tools, trainingen en best practices.
  • Continue innovatie in samenwerking met universiteiten, partners en researchcentra.

Henry Franken, CEO van BiZZdesign: “Wij zijn trots om weer in het Gartner MQ als topspeler te worden vermeld en erkenning te krijgen voor onze toonaangevende visie op Enterprise Architectuur. We hebben geïnvesteerd in nieuwe methodieken en technologieën, om onze EA-software en -methoden nog verder te verbeteren. Het aantal klanten wereldwijd is enorm gestegen. Onze geïntegreerde EA-aanpak wordt bij deze organisaties succesvol toegepast in veranderingstrajecten en bedrijfsstrategie. We zijn trots op de waardering vanuit de markt en zullen er alles aan doen om dit verder te vergroten middels onze groei- en innovatiestrategie.”

Over BiZZdesign
BiZZdesign biedt complete en integrale oplossingen voor het ontwerpen en verbeteren van organisaties: effectief, bewezen en resultaatgericht. Met als primair doel: business agility. De geïntegreerde oplossingen van BiZZdesign bestaan uit gebruiksvriendelijke tools, best practice modellen en methoden, consultancy en opleidingen voor Enterprise Architectuur Management, Business Model Management, Business Process Management, Lean, Governance en Riskmanagement. BiZZdesign is een innovatieve en toonaangevende kennisorganisatie. Aansluiting op internationale standaarden, zoals TOGAF®, ArchiMate® en BPMN™, is een belangrijk speerpunt. BiZZdesign is nauw verbonden met onderzoeksinstellingen en universiteiten en levert een actieve bijdrage aan innovatie. Wereldwijd maken bedrijven en instellingen gebruik van de oplossingen van BiZZdesign. Meer informatie over BiZZdesign kunt u vinden op: www.bizzdesign.nl

* Gartner, a renowned analyst in the area of business & IT, annually generates a Magic Quadrant in which the important international vendors are assessed.

** Gartner, Magic Quadrant for Enterprise Architecture Tools, by Julie Short, 3 October 2013.

Gartner disclaimer:
Gartner does not endorse any vendor, product or service depicted in its research publications, and does not advise technology users to select only those vendors with the highest ratings. Gartner research publications consist of the opinions of Gartner’s research organization and should not be construed as statements of fact. Gartner disclaims all warranties, expressed or implied, with respect to this research, including any warranties of merchantability or fitness for a particular purpose.

Deel: ' BiZZdesign Visionair in Gartner Magic Quadrant EA Tools 2013 '