Blackboard kiest Remedy voor Customer Relationship Management

Leverancier e-learning-infrastructuursoftware zet CRM in ter verbetering customer selfservice en efficiëntie verkoopafdeling

Amersfoort, 24 augustus 2001 Remedy, leverancier van Information Technology Service Management (ITSM) en Customer Relationship Management (CRM)- oplossingen, maakt bekend dat Blackboard Inc. Remedy Customer Support en Remedy Sales Continuum heeft gekozen voor het management van haar klantenservice en klantcontacten. Blackboard, leverancier van e-learning-applicaties, zet de oplossingen van Remedy in om de respons van klanten te verhogen en de efficiency van het verkoopteam te verbeteren.

Dankzij Remedy kan Blackboard haar klanten nu een betere service bieden , vertelt Greg Davies, VP Engineering van Blackboard. De flexibiliteit van het Remedy-softwareplatform stelt ons in staat om snel met een klantgerichte oplossing te voldoen aan de wensen van zowel onze klanten als onze verkoopafdeling, terwijl de integratie van het platform binnen een voor ons aantrekkelijke tijdsduur kan verlopen.

Het huidige economische klimaat noodzaakt bedrijven om hun klantrelaties te evalueren. De Remedy CRM-oplossingen bieden flexibiliteit en alle aanpassingsmogelijkheden om een snelle ROI mogelijk te maken en het opbouwen van langdurige relaties met klanten te vergemakkelijken , zegt Kees Schenk, Territory Manager Benelux van Remedy. Blackboard is met de Remedy-producten in staat klantenservice en sales te integreren zonder haar lopende businessprocessen te verstoren.

De CRM-oplossingen van Remedy helpen middelgrote bedrijven hun verkoop te verhogen door het automatiseren van belangrijke klantgerelateerde processen in de organisatie. Remedy CRM-oplossingen stoelen op Remedy's Action Request System (AR System), dat uitstekende schaalbaarheid en aanpassingsmogelijkheden biedt voor de ontwikkeling en het gebruik van eBusiness-toepassingen in een bedrijf.

Over Blackboard
Blackboard is opgericht met als doel het internet te transformeren tot een krachtig educatiemedium. Het bedrijf levert een complete reeks enterprise-softwareproducten en -diensten die een volledige 'e-Educatie'-infrastructuur mogelijk maken voor (hoge)scholen, universiteiten en andere educatieve instellingen. De oplossingen van Blackboard maken gebruik van de mogelijkheden van het internet voor on line educatie, communities, aanvullende diensten en de integratie van webgebaseerde diensten met administratieve systemen. De twee belangrijkste bedrijfsafdelingen van Blackboard, Course & Portal Solutions en Commerce & Access Solutions, worden gezien hun marktaandeel en de gebleken klanttevredenheid door analisten gekenmerkt als de belangrijkste aanbieders voor duizenden educatieve (internet)instellingen over de gehele wereld. Het hoofdkantoor van Blackboard bevindt zich in Washington DC (VS). Het bedrijf heeft verder vestigingen in Noord-Amerika, Europa (Groot-Brittannië, Nederland en Spanje) en Azië. Blackboard is te bereiken via e-mail op international-web@blackboard.com.

Over Remedy
Remedy is een vooraanstaande leverancier van Information Technology Service Management-oplossingen (ITSM) en Customer Relationship Management-oplossingen (CRM). Wereldwijd zijn bij meer dan 10.000 klanten Remedy-oplossingen geïmplementeerd. Organisaties kunnen versneld eBusiness-functies invoeren en zich onderscheiden van concurrerende bedrijven door de snelle implementatieprogramma s en de unieke aanpasbaarheid van de Remedy-oplossingen. Door de focus op interne en externe service verbeteren klanten van Remedy zowel de interactie met hun klanten, als hun interne processen. Op deze manier stijgt de klanttevredenheid en dalen de kosten. Meer dan 100 klanten in Nederland maken met tevredenheid gebruik van Remedy s producten. Sinds 1995 bedient Remedy klanten in Nederland en heeft hier in 1999 een eigen vestiging geopend. Meer informatie over Remedy, haar producten en haar services kunt u vinden op de website: www.remedy.com. Voor meer informatie
Remedy
Kees Schenk
033-4546640
e-mail: kschenk@remedy.com

Whizpr
Willemijn Vader
0317-410483
e-mail: remedy@whizpr.nl

Deel: ' Blackboard kiest Remedy Customer Relationship Management '




Lees ook