Blankespoor Exclusive, Een groot succes

Den Haag, 20121218 -- 12 en 13 december jongstleden stond Jaguar Blankespoor in het teken van de nieuwe jaguar modellen van 2013, met als hoogtepunt van de avond de onthulling van de XF Sportbrake. Daarnaast kon er volop genoten worden van noviteiten op het gebied van fashion, wonen en beauty.

12 en 13 december jongstleden stond Jaguar Blankespoor in het teken van de nieuwe jaguar modellen van 2013, met als hoogtepunt van de avond de onthulling van de XF Sportbrake.Ook na 105 jaar is familiebedrijf Jaguar Blankespoor er trots op nieuwe modellen te mogen presenteren en de schitterende showroom was tijdens Blankespoor Exclusive dan ook gevuld met dé auto’s van 2013. De XF en XJ, welke voortaan met een 2.0 liter turbo benzine motor en als business edition leverbaar zijn, waren hier in meerdere uitvoeringen te zien. Het hoogtepunt van dit jaar is daarbij Jaguar’s nieuwe paradepaardje: de XF Sportbrake. Na een introductie door Victor Kammeraat, Sales manager Jaguar-Land Rover Nederland, was tevens aan hem de eer om deze nieuwbakken premium estate te onthullen. Dit deed hij samen met Hanneke Raaphorst, directeur van Blankespoor.

Naast de Jaguar modellen 2013, bood Blankespoor Exclusive een grote dosis fashion, wonen en beauty. Zo was hier mode van LaDress.com en Boston Trader te vinden, evenals schitterende juwelen van Schaap en Citroen en heerlijke delicatessen van de Kaviarist. Interieurexpert Roelfien Vos presenteerde de nieuwste Hermès collectie voor in huis en schoonheidsinstituut Tour of Beauty liet de bezoekers kennismaken met de fijnste verzorgingsproducten van Sensai.

Deel: ' Blankespoor Exclusive, Een groot succes '