Blankespoor Exclusive Event 2012

De onthulling van de Jaguar collectie 2013

DEN HAAG, 20121205 -- Op donderdag 13 december organiseert Jaguar Blankespoor het jaarlijks terugkerende Blankespoor Exclusive event. Naast de presentatie van de nieuwe Jaguar modellen van 2013 kunt u ook genieten van noviteiten op het gebied van fashion, wonen en beauty.
[Jaguar XF Sportbrake]

Al 105 jaar staat familiebedrijf Jaguar Blankespoor er bekend om de mooiste automobielen in huis te hebben. Daarom zijn zij extra trots dat ze ook dit jaar weer nieuwe modellen mogen presenteren! Het hoogtepunt van het event Blankespoor Exclusive zal dit jaar de gloednieuwe Jaguar XF Sportbrake zijn. Deze efficiënte premium estate is de meest practische Jaguar ooit, zonder in te leveren op design. Maar ook de nieuwe XF en XJ zijn aanwezig. Beide modellen zijn voortaan leverbaar met een 2.0 liter turbo benzine motor en zijn tevens als Business Edition te bestellen. Daarnaast maakt zowel de XF als XJ zijn debuut als All Wheel Drive.

Naast de nieuwe Jaguar modellen genieten bezoekers tijdens Blankespoor Exclusive van diverse lifestyle merken en producten. Zo vindt men hier ook mode van LaDress.com en Boston Trader, schitterende juwelen van Schaap en Citroen en heerlijke delicatessen van de Kaviarist. Interieurexpert Roelfien Vos presenteert de nieuwste Hermès collectie voor in huis en instituut Tour of Beauty laat u kennismaken met de fijnste verzorgingsproducten van Sensai.
U bent welkom op donderdag 13 december van 11.00 tot 16.00 uur.

Fotobijschrift: De gloednieuwe Jaguar XF Sportbrake

Deel: ' Blankespoor Exclusive Event 2012 '