Bloempie genomineerd voor de Horecava Innovation Award 2013

AMSTERDAM, 20121130 -- Met trots delen wij u mee dat ons bedrijf Elleke’s Keuken met het product Bloempie is genomineerd voor de Horecava Innovation Award 2013. Deze prestigieuze prijs is bestemd voor de beste innovatie in de horecabranche en wordt jaarlijks tijdens de vakbeurs Horecava in Amsterdam RAI uitgereikt.

Een onafhankelijke jury van deskundigen (vakjournalisten, experts, ondernemers en chef-koks) beoordeelde alle inzendingen in vier categoriën: Food & Beverage, Equipment & Services, Interior & Design en Concepts & Co-Creation. Ons bedrijf is genomineerd in de categorie Food & Beverage. Het nationale platform voor professionals in de foodservice industrie, wordt van maandag 7 tot en met donderdag 10 januari 2013 gehouden in Amsterdam RAI.

[Bloempies]

De Jury nomineerde ons op basis van de onderstaande criteria:

"Bloempie is een  creatieve combinatie van brood en smaakmaker (ragout). Een goed gevuld, leuk product. Je kunt er als ondernemer bovendien een goede prijs voor vragen. De smaak is goed met afwisselende vullingen."

Om u wat meer informatie te geven sturen wij u ons eigen verhaal ter completering:

Met trots presenteren wij iets volledig nieuws op de markt: Bloempie. Een heerlijke, hartige, ambachtelijk bereide broodamuse met diverse originele en zeer smaakvolle vullingen in de vorm van een klein bloempotje,

Bloempie is nieuw, creatief, duurzaam en gezond

Dankzij de unieke vormgeving, uitgevoerd in verschillende maten kunnen de cateraars of horecagelegenheden hun klanten iets volledig nieuws en origineels voorzetten.

Bloempie werkt samen met producenten die passie en liefde voor dieren en gewas hoog in het vaandel hebben, rekening houdend met zo min mogelijk foodprints. De verpakking is bovendien gemaakt van duurzaam materiaal.

De smaakvarianten zijn daarnaast sensationeel. Denk daarbij bijvoorbeeld aan:
  • paprika ricotta, ansjovis en basilicum;
  • zoute vis met knoflook tomaat en selderie;
  • kaasfondue van provolone kaas met bieslook;
  • paddenstoelen ragout;
  • lamsvlees met room, doperwten en escargotskruiden.

Bloempie is een voedzame, spannende, verse, lekkere en unieke verwennerij die op elk moment van de dag genuttigd kan worden. Denk aan lunch, brunch, high-tea, borrel of amuse.

Een ideale verassing voor verjaardag, receptie en catering.

Met Bloempie komt er iets nieuws op tafel!

Volg ons ook via de sociale media op:

Twitter: @bloempiebrood
Facebook: facebook.com/bloempiebrood

Dit bericht mag gebruikt worden voor publicatie.

Deel: ' Bloempie genomineerd voor de Horecava Innovation Award 2013 '