BMC Software ondersteunt SAP Business Information Warehouse (BW)

PATROL voor BW eerste beheerapplicatie voor SAP Business Information Warehouse ? snellere implementatie en optimale performance

Nieuwegein, 8 september 1999 ? BMC Software introduceert PATROL voor BW, het eerste product waarmee gebruikers nu in staat zijn het SAP Business Information Warehouse (BW), centraal te beheren. Met dit nieuwe product kan BW sneller worden ge
ïmplementeerd terwijl bovendien het volledige
ERP-systeem vanaf één controlepunt kan worden beheerd. Dankzij PATROL voor BW zal de investering in een ERP-systeem een fors hoger rendement opleveren doordat de belangrijkste applicaties proactief worden bewaakt en beheerd zodat de beschikbaarheid van applicaties toeneemt.

Voordelen voor de beheerder van het Business Information Warehouse zijn onder meer:

1. Bewaking van query-responsetijden vanuit het perspectief van de eindgebruiker, zodat eenvoudig kan worden nagegaan of doelstellingen met betrekking tot serviceniveaus worden verwezenlijkt.
2. Overzichten die uitsluitsel geven over de vraag welke queries het meest worden gebruikt en welke de meeste tijd in beslag nemen, zodat de beheerder de BW-performance kan verbeteren.

3. Proactieve, centrale bewaking van de BW-infrastructuur en signalering van potentiële problemen met BW-componenten, hetgeen voor de eindgebruiker resulteert in maximale beschikbaarheid.

4. Volgen van elke stap in het proces van gegevensextractie en -invoer, en automatische melding van incomplete processen, zodat gebruikers altijd over de meest recente gegevens beschikken.

Een optimale performance voor de eindgebruikers is alleen mogelijk als de BW-beheerder snel, efficiënt en slagvaardig kan reageren en ervoor zorgt dat de besluitvormers kunnen beschikken over accurate gegevens. PATROL voor BW bespaart de beheerder kostbare tijd door routinematige bewakingstaken automatisch uit te voeren en de beheerder tijdig op potentiële problemen te wijzen. Bovendien worden de resources ontzien omdat PATROL voor BW gebruikmaakt van de PATROL-console en -infrastructuur. Beheerders en operators, die al hebben leren werken met PATROL, kunnen via dezelfde gebruikersinterface BW bewaken en beheren zonder opnieuw te hoeven investeren in infrastructuur en opleiding. PATROL is de eerste oplossing voor applicatiebeheer die de beschikbaarheid en performance van de BW-applicatie en -infrastructuur optimaliseert en de klant bovendien in staat stelt de SAP R/3- en BW-omgeving proactief te beheren.

PATROL
De PATROL-producten van BMC Software bieden een flexibele oplossing voor de uiteenlopende eisen die door gedistribueerde systeemomgevingen en het Internet aan het beheer worden gesteld. De PATROL Knowledge Modules (KM's) bieden applicatiespecifieke beheer- en bewakingstools voor een groot aantal veelgebruikte applicaties, databases, besturingssystemen, messaging/transaction-middleware, Internet-servers en andere resources.

BMC Software
BMC Software is een toonaangevende leverancier van beheeroplossingen waarmee de beschikbaarheid, de performance en het herstelvermogen van bedrijfskritische applicaties kunnen worden gegarandeerd. Dankzij deze Application Service Assurance blijven de applicaties waar klanten het meest van afhankelijk zijn, dag en nacht draaien. Al meer dan 18 jaar maken tal van topbedrijven overal ter wereld gebruik van BMC Software. BMC Software behoort tot 's werelds grootste onafhankelijke softwareleveranciers met een omzet van meer dan $1,3 miljard in het fiscale jaar 1999. Het hoofdkantoor van het bedrijf, dat vestigingen heeft over de gehele wereld, bevindt zich in Houston, Texas. Additionele informatie over BMC Software kunt u ook vinden op de BMC Software home page op: https://www.bmc.com

Meer informatie via:
BMC Software B.V. Brodeur Schoep & Van der Toorn Marina Kulik Sharon Montsanto