BNers golfen voor het goed doel

ALMERE, 20130510 -- Op 27 mei 2013 organiseert de stichting Energy4All voor de zevende maal de Energy4All-golfdag op de Golfbaan Almeerderhout. Aanvang van deze dag is om 11.00 uur.

Net als voorgaande jaren hebben de volgende BN-ers toegezegd om hun medewerking te verlenen: Jochem van Gelder, Jochem Myjer, Jorgen Raymann, Koertjan de Bruin, Wilbert Gieske, Geert Hoes, Emile Ratelband, Kelly vd Veer, Piet Schrijvers, Philip Cocu,  Leo Beenhakker, Toine van Peperstraten, Rob Hoogland, Bart Chabot, Joep Sertons, Rick Engelkes,  Olga Commandeur, Ferry Maat, Karel van de Graaf, Sita, Ernst Daniel Smid, Frits Sissing en Humberto Tan.

We spelen die dag een wedstrijd voor de gevorderden en een clinic voor de beginners. Tijdens diner ’s avonds veilen Jochem van Gelder en Jochem Myjer (de PR-ambassadeurs van Energy4All) op geheel eigen wijze originele stukken.

Stichting Energy4All zet zich in voor kinderen met een energiestofwisselingsziekte.

Ieder jaar worden er in Nederland ongeveer 100 kinderen geboren met een energiestofwisselingsziekte en 70 % van deze kinderen wordt niet volwassen.

Met het inzamelen van geld draagt de stichting mee aan een medicijn en Prof dr. Jan Smetink en zijn team werken hard aan een oplossing van deze ziekte.

Prof dr. Jan Smeitink is ook deze dag aanwezig

Deel: ' BNers golfen voor het goed doel '