Ingezonden persbericht

Bob de Bouwer bezoekt Glashart servicepunt in Aalten

7 mei 2010, Aalten - Niemand minder dan Bob de Bouwer zal zaterdag 15 mei a.s. een bezoek brengen aan het servicepunt van Glashart in Aalten. Van 11.00 tot 13.00 uur is hij bij Euronics Stronks aan de Hogestraat 13 te Aalten te vinden. Bob geeft op feestelijke wijze ondersteuning aan het initiatief van Glashart om te bouwen aan de toekomst van Aalten.

Win een DVD van Bob
Bij het Glashart Servicepunt kunnen de allerkleinsten kennis maken met Bob en natuurlijk met hem op de foto. Bovendien kunnen zij deelnemen aan een heuse Bob de Bouwer kleurwedstrijd. Vijf weken lang worden de tien mooiste tekeningen beloond met een originele DVD van Bob de Bouwer.

Glashart Servicepunt Aalten
Terwijl de kinderen op de foto kunnen met Bob de Bouwer is er voor de ouders volop gelegenheid om eventuele vragen te stellen aan het personeel van het Glashart Servicepunt. Iedereen die meer wil weten over de mogelijkheden van een glasvezelnetwerk in Aalten kan hier namelijk terecht. Het servicepunt van Glashart Aalten is tijdens de openingstijden van Euronics Stronks geopend.

Wie is Bob de Bouwer
Bob de Bouwer is een animatieserie voor kinderen die draait rond Bob, een goedlachse bouwvakker. Samen met zijn assistente Wendy en de machines Scoop, Muck, Dizzy, Liftie en Rollie beleeft hij vele avonturen. Bob de Bouwer is razend populair en hij zal ongetwijfeld velen op zaterdag 15 mei naar het centrum van Aalten trekken.

EINDE BERICHT

Deel: ' Bob de Bouwer bezoekt Glashart servicepunt in Aalten '