Gemeente Breda

DE GEMEENTE ONTWIKKELT SAMEN MET DIM CREATIVES EEN MAGAZINE

De Gemeente Breda en DIM Creatives, uitgever van het blad ISSUE, ontwikkelen samen een magazine dat de naam krijgt "Breda, Stad met Karakter". Dit magazine verschijnt eenmalig in een oplage van 10.000 exemplaren. In dit magazine presenteert Breda zich op velerlei gebieden zoals onderwijs, cultuur, wonen, medische zorg, overheid, bedrijfsleven en vertier. De verschijningsvorm van het blad is in de ISSUE-formule. De bedoeling is om het magazine nog voor het jaar 2000 uit te geven.

De behoefte naar een algemene brochure of magazine, zowel intern als extern, over Breda is groot. De voorraad van de bestaande brochure Breda, Stad met Karakter is zowel bij de VVV als bij de gemeente uitgeput. De bedoeling is een foto-bladerboek uit te brengen waarin de gemeente Breda zijn kwaliteiten toont in al zijn facetten.De bijdrage van de gemeente beslaat ongeveer 40 pagina's. Middels de ISSUE-formule kunnen bedrijven, zorginstellingen, scholen, cultuurinstellingen mede hun inbreng leveren zodat er een totaalbeeld van de gemeente Breda ontstaat.

Het blad is bedoeld voor iedereen die bedrijfsmatig of privé geïnteresseerd is in Breda. De verspreiding van het magazine verloopt via de gemeente Breda, via de diverse kanalen van ISSUE en de adverterende bedrijven.

Breda, 6 september 1999

Zoekwoorden: