Provincie Limburg

Minister Brinkhorst brengt werkbezoek aan Limburg en krijgt allereerste reconstructieplan pilot Nederweert

Maastricht, 2 juli 1999

MINISTER BRINKHORST BRENGT WERKBEZOEK AAN LIMBURG EN KRIJGT ALLEREERSTE RECONSTRUCTIEPLAN PILOT NEDERWEERT

De minister van landbouw, natuurbeheer en visserij brengt op dinsdag
6 juli a.s. een werkbezoek aan Limburg. Minister mr. L.J. Brinkhorst krijgt om 15.30 uur het allereerste reconstructieplan van de pilot in Nederweert aangeboden. In het gemeentehuis van Nederweert wordt hem dit overhandigd door de gedeputeerde voor agrarische zaken, de heer Ger Driessen.

Naast het officiële welkom door loco-burgemeester Van Loyen, zal het gloednieuwe en eerste reconstructieplan van Nederland worden toegelicht door wethouder Willekens (Nederweert). Het plan van aanpak voor Nederweert en omstreken wordt tijdens deze bijeenkomst ook van commentaar voorzien door de voorzitter Koolen (Limburgse Land- en Tuinbouwbond) en voorzitter Bartels (Limburgse Milieufederatie).

Het werkbezoek van minister Brinkhorst wordt omstreeks 16.30 uur afgesloten. Vertegenwoordigers van de media zijn van harte welkom bij de presentatie van dit eerste ontwerp van het reconstructieplan pilot-Nederweert.

Deel: ' Brinkhorst brengt werkbezoek aan Limburg '