PERSBERICHT - 09 SEPTEMBER 1999

Onderdak op maat met nieuwe gids
`Groepsaccommodaties in Nederland 2000''

Een weekje weg met familie of vrienden? Een weekendje er op uit met het personeel? Op zoek naar onderdak in eigen land voor groepen? De nieuwe gids `Groepsaccommodaties in Nederland 2000' bevat ruim 200 geschikte overnachtingsadressen voor groepen.

De opgenomen bedrijven zijn geclassicifeerd van één tot en met vijf sterren door de Stichting Classificatie Kampeer- en Bungalow bedrijven. De gids ligt vanaf heden in een oplage van 55.000 exemplaren bij alle VVV-, ANWB-kantoren en ANVR-reisbureaus in Nederland.

De accommodaties zijn per provincie ingedeeld. Op een provinciekaartje wordt overzichtelijk de vestigingsplaats van de bedrijven aangegeven. Per bedrijf wordt een omschrijving gegeven van de faciliteiten, het maximaal aantal gasten, de kosten, de recreatiemogelijkheden op het bedrijf en in de omgeving.

Door middel van pictogrammen ziet de lezer in een oogopslag of er maaltijden gemaakt worden of groepen zelf kunnen koken, wat de afstand van het logeeradres is tot het openbaar vervoer, of er voorzieningen voor gehandicapten zijn en of het betreffende bedrijf een activiteitenprogramma kan organiseren.

NOOT VOOR DE REDACTIE:

Deel: ' Brochure `Groepsaccommodaties in Nederland 2000' '