Millennium Platform

Praktische brochure: testen van systemen, apparaten en computers

Onder de titel Het millenniumprobleem getest - tips voor ondernemers en managers publiceert het Millennium Platform een praktische brochure over het testen van systemen, apparaten en computers. De brochure bevat een reeks van aandachtspunten waaraan u bij het testen moet denken, en aanwijzingen hoe u daarbij handelt.

Doel van testen is zekerheid te krijgen over de vraag of iets goed werkt. Tijdens een millenniumproject test u eerst om te controleren of er iets misgaat tijdens de overgang naar het jaar 2000 of op enige andere kritische datum. Testen wordt vaak beschouwd als een zaak voor techneuten. Ten onrechte, want dit onderdeel van het millenniumproject is te belangrijk om door de leiding van een bedrijf te worden genegeerd. De helft van de tijd die aan een millenniumproject besteed wordt, betreft testen. Het is de enige manier om zeker te weten of systemen, apparaten en computers daadwerkelijk millenniumbestendig zijn. Testen is daarom van vitaal belang voor de voortgang van uw onderneming.

Deel: ' Brochure Test apparaten en computers op millenniumbug '