Houten, 27 december 1999

Bruna eigenaar eerste Nederlandse TV-spot
nieuw Millennium

Op 1 januari 2000 om 00.03 uur wordt de eerste Nederlandse TV-spot van het Nieuwe Millennium uitgezonden. Bruna is de eigenaar van deze TV-spot en wenst op deze manier, als eerste in Nederland, haar klanten, medewerkers en relaties een gelukkig nieuwjaar! Een spetterend begin van een nieuwe eeuw.

In december organiseerde QXL een veiling voor de eerste commercial in het nieuwe Millennium. Bruna bood mee in deze veiling en werd eigenaar van de felbegeerde commercial en gaat hiermee spetterend het nieuwe jaar in. Zij wenst via de commercial haar klanten, medewerkers en relaties een gelukkig 2000.
Bovendien draagt Bruna met de aankoop van de TV-spot bij aan een goed doel. Een deel van de opbrengst van de veiling gaat naar het Ronald McDonald Kinderfonds.

Ter informatie:
Bruna is een detailhandelsonderneming, welke actief is op de markt van boeken, cd-roms, tijdschriften, papier- en schrijfwaren, wenskaarten, dagbladen en computersupplies. In deze branche is Bruna marktleider. De winkelformule Bruna bestaat 130 jaar. Sinds 1996 is Bruna BV een volledige dochter van Postkantoren BV en bestaat uit twee winkelformules, te weten Bruna (400 winkels) en De Boekelier (100 winkels). Van de in totaal 500 winkels hebben er 200 ook een postkantoor. Bruna heeft een winkel op internet onder de naam https://www.bruna.nl. Voor haar nieuwe winkelformule heeft Bruna dit jaar de Retail Jaarprijs gewonnen, met deze prijs heeft Bruna de titel 'Winkel van het Jaar' verworven.

Zoekwoorden:

Deel: ' Bruna eigenaar eerste Nederlandse TV-spot nieuw Millennium '