Gemeente Baarn

GEMEENTENIEUWS

Het gemeentenieuws van woensdag 17 en donderdag 18 november 1999

Buurtavond componisten- en professorenbuurt.

Op dinsdagavond 30 november 1999 houdt de gemeente Baarn een nieuwe buurtavond voor de componisten- en de professorenbuurt. De avond vindt plaats in Cultureel Centrum De Speeldoos, Rembrandtlaan 35 in Baarn en begint om 19.30 uur. Alle bewoners van de genoemde wijken zijn schriftelijk door de gemeente uitgenodigd.

Ten opzichte van de eerste ronde buurtavonden is de opzet gewijzigd. Het eerste deel van de avond gaat het college van burgemeester en wethouders in op de resultaten van de vorige buurtavond. Daarnaast blikt de bewonersgroep van de componistenbuurt terug op haar ervaringen sinds haar oprichting in 1997.
In de pauze is er gelegenheid om op informele wijze van gedachten te wisselen met de aanwezige raadsleden en vertegenwoordigers van de politie.
Het tweede deel van de avond bestaat uit een viertal 'werkwinkels'. Elk lid van het college bespreekt in zijn eigen 'winkel' een bepaald onderwerp. De onderwerpen zijn: veiligheid in de buurt, gemeentelijke (welzijns)zorg, vergunningverlening en Lokale Agenda 21 (milieubeleid) en verkeersveiligheid. Bij de behandeling van de thema's probeert het college zo goed mogelijk aan te sluiten bij de bestaande situatie in de buurt.

Als u nadere vragen heeft over de buurtavond, kunt u contact opnemen met de afdeling Algemene zaken, communicatie en kabinet, telefoon: (035)5481626.

--------------------------------

Deel: ' Buurtavond componisten- en professorenbuurt Baarn '