Keywords:

1999-01-10

HARDERWIJK

C1000 aan P.C. Hooftplein wordt opgeknapt

C1000 aan P.C. Hooftplein wordt opgeknapt en gaat verder als C1000 Stadsdennen De bekende C1000-supermarkt aan het P.C. Hooftplein in Harderwijk wordt de komende dagen stevig opgeknapt. De complete supermarkt wordt in nieuwe frisse kleuren geschilderd. De koelingen, vriesmeubels en de complete zuivelafdeling wordt vernieuwd. Verschillende assortimenten, ook die van zuivel worden fors uitgebreid en gemoderniseerd. C1000 wil de eeuwwisseling ingaan met een supermarkt, die in alle opzichten aan de wensen van de consument voldoent. - LET OP: 2 DAGEN DICHT! - Om die verbeteringen zo snel mogelijk te kunnen doorvoeren gaat de hele winkel twee dagen dicht: maandag 18 en dinsdag 19 januari. Beide dagen gaat een team van etaleurs, schilders en elektriciens aan de slag om de geplande verbeteringen zo snel mogelijk te realiseren. -

EN... C1000 KRIJGT EEN ANDERE EIGENAAR EN EEN ANDERE NAAM! - Met ingang van 18 januari komt de C1000-supermarkt in handen van de heer Erwin van Andel, een jonge enthousiaste vakman die zijn sporen in dit vak verdiende onder meer als bedrijfsleider bij een grote C1000 in Apeldoorn. Ondernemer Van Andel: "Met deze renovatie wil ik laten zien dat wij er alles aan doen om het winkelen zo aangenaam mogelijk te maken. Op onze inzet mag elke klant rekenen". Direct na de verbouwing, dus op woensdag 20 januari heropent de gerenoveerde C1000 onder een nieuwe naam: C1000 Stadsdennen. -

VOORDELIG WINKELGENOT VOOR DE VOLGENDE EEUW - Net als bij de andere 350 C1000- supermarkten in Nederland staat C1000 Stadsdennen model voor hoogwaardige kwaliteit, ruime keus in vers en kruidenierswaren, aangenaam winkelklimaat, persoonlijke service en natuurlijk: lage prijzen. Bij C1000 kan eke klant zelf bepalen wat hij of zij betaalt. Want naast de bekende A-merken die in overvloed aanwezig zijn is er ook het eigen huismerk van C1000: C1000 Selectie. Een uitgekiende reeks producten van sublieme kwaliteit tegen verrassend lage prijzen. Tenslotte is er nog een assortiment van 500 producten met een ongekend laag prijsniveau. Aan deze factoren dankt C1000 zijn populariteit als snelstgroeiende supermarktketen van ons land.

Meer informatie kunt u inwinnen bij: De heer E. van Andel, C1000 Stadsdennen, P.C. Hooftplein 10, 3842 HB Harderwijk. Tel.: 0341 - 414659

Deel: ' C1000 aan P.C. Hooftplein Harderwijk wordt opgeknapt '