Cabletron benoemt SMT tot SPECTRUM Value-Added Distributeur

Woerden, 10 mei 1999 – Cabletron Systems heeft SMT Simple Management Technologies in Zoetermeer aangesteld als SPECTRUM Value Added Distributeur voor de Benelux-markt. SPECTRUM is de netwerkmanagement-softwaretool van Cabletron Systems voor het beheren van multivendor heterogene netwerken. Sinds kort is SPECTRUM tevens de naam van de Cabletronsoftwaredivisie. SMT levert naast softwareoplossingen ook verschillende diensten en ondersteuning aan haar resellers en integrators. Hierdoor kunnen SMT-partners voor een one-stop-shopping-oplossing bij SMT terecht.

SMT levert naast SPECTRUM tevens een aantal add-on applicaties voor systeem-, applicatie-, database-, desktop-, server- en servicelevelbeheer, alsmede diverse rapportageoplossingen. Op het gebied van diensten levert SMT aan haar partners ondersteuning op het vlak van pre- en post-sales support, implementatie en consultancy. Daarnaast beschikt SMT over gecertificeerde trainers die producttrainingen voor partners en klanten verzorgen.

Katrinka McCallum, General Manager van SPECTRUM, is zeer verheugd met de aanstelling van SMT. "We hebben SMT gekozen omdat het bedrijf jarenlange ervaring heeft op het gebied van SPECTRUM. Door de kennis die het bedrijf heeft opgebouwd en de servicegraad waarmee men werkt, weten we dat zowel Cabletron als de partners en eindklanten volledig op SMT kunnen vertrouwen."

SMT

SMT Simple Management Technologies is in 1997 opgericht door ir. Michiel Toes en Mark Schwencke en heeft sinds het begin een enorme groei doorgemaakt op het gebied van de verkoop van Enterprise Management-oplossingen. Het verkoopkanaal in de Benelux bestaat uit zo’n 10 gecertificeerde resellers, integrators en consultancybedrijven met elk hun specifieke marktsegment en expertise.

Cabletron

Cabletron Systems, een toonaangevend producent van high-performance netwerkproducten en Enterprise Management oplossingen, levert miljoenen mensen over de gehele wereld betrouwbare netwerktoegang en communicatie. Met producten die ontwikkeld zijn voor zowel netwerken van de grote ‘multinationals’, service providers als kleine bedrijven, biedt Cabletron een eenvoudige, betrouwbare en betaalbare oplossing voor het informatietijdperk.

Cabletrons hoofdkantoor staat in Rochester, New Hampshire, USA. Het bedirjf heeft wereldwijd meer dan 6.800 mensen in dienst. De aandelen van Cabletron worden verhandeld via de New York Stock Exchange onder het symbool CS.

Cabletrons World Wide Web-site is bereikbaar op http://www.cabletron.com

Voor meer persinformatie: