Cambridge benoemt Gerard Van Kemmel tot Chief Operating Officer

Amsterdam, 2 juli 1999  Cambridge Technology Partners heeft de Fransman Gerard Van Kemmel (59) benoemd tot Chief Operating Officer (COO). In deze functie is Van Kemmel verantwoordelijk voor de wereldwijde activiteiten, inclusief de Noord-Amerikaanse en internationale afdelingen van Cambridge en Cambridge Management Consulting.

James K. Sims, President en Chief Executive Officer, is blij met deze benoeming: Gerard Van Kemmel beschikt over de juiste combinatie van operationele expertise en ervaring op het gebied van consultancy en system integration. Hij deed deze ervaring op bij Andersen Worldwide, waar hij meer dan 30 jaar werkte, en bij Cambridge als Executive Vice-President of North American Operations.

Gerard Van Kemmel trad in november 1997 in dienst als Senior Vice-President van Cambridge Management Consulting, European Operations. In april 1999 werd hij benoemd tot Executive Vice-President of North American Operations. Tot november 1997 werkte Van Kemmel meer dan 30 jaar bij Andersen, waar hij meerdere operationele functies bekleedde. Hij was onder andere President van Andersen Consulting in Frankrijk en voorzitter van de Andersen Worldwide Board, en hij was als lid van het Andersen Worldwide Executive Committee, verantwoordelijk voor de strategie, organisatie en activiteiten.

Cambridge Technology Partners
Cambridge Technology Partners levert management consulting- en system integration-diensten met het doel haar klanten te helpen bij het transformeren naar e-businesses. Samenwerkend met bedrijven uit de Global 2000 en het snel veranderende middensegment combineert Cambridge haar uitgebreide kennis en inzicht in de Nieuwe Economie met geontegreerde, end-to-end diensten en een ruime ervaring in het snel en gegarandeerd afleveren van projecten. Cambridge werkt sinds haar oprichting volgens het fixed-time/fixed-price-principe, waarbij zij samen met de klant het risico draagt. Bij Cambridge werken meer dan 4.500 mensen, verdeeld over de 55 kantoren over de gehele wereld.

Voor meer persinformatie kunt u contact opnemen met: Cambridge Technology Partners Lammers van Toorenburg PR Lisanne Doodeman Emile Voogt
tel: 020 - 575 0575 tel: 030 - 656 5070
fax: 020 - 575 0500 fax: 030 - 656 5473