Cambridge Technology Partners krijgt brede erkenning voor haar e-commerce-oplossingen

"Juiste combinatie van strategie, creativiteit, gebruikerservaring en technische integratie"

Amsterdam, 20 januari 1999 – Cambridge Technology Partners en klanten waarvoor succesvolle e-commerce-oplossingen zijn ontwikkeld, hebben het afgelopen jaar verschillende prijzen gewonnen. Het Cambridge-bedrijfsonderdeel Interactive Solutions (IS) heeft daarin een belangrijke rol gespeeld en heeft dan ook een leidende positie ingenomen in de markt voor de realisatie van een snelle overgang naar de digitale economie. IS maakt daarbij gebruik van de unieke Consumer-orientated Rapid application deployment-methode (CoRad). Deze methode combineert technische, zakelijke en creatieve vaardigheden met gebruikers en merkervaring bij de ontwikkeling en implementatie van e-commerce-oplossingen. Het hele traject wordt volgens het fixed-time/fixed-price-principe van Cambridge afgewerkt.

Bovendien werd Cambridge door Forrester Research uitgeroepen tot toonaangevend ontwikkelaar van innovatieve e-commerce-oplossingen, zoals bleek uit haar rapport ‘Grading the Transactive Content

Deel: ' Cambridge Technology Partners krijgt brede erkenning '