Candle Corporation ondersteunt MQSeries Integrator 2.0 van IBM

Nieuwegein, 6 juli 1999 - Candle Corporation zal de onlangs aangekondigde IBM MQSeries Integrator 2.0 volledig ondersteunen. Daarmee breidt het bedrijf haar veelomvattende ondersteuning op de IBM MQSeries productreeks verder uit. Candle Command Center (CCC) Management Pac for MQSeries Integrator is een uniek product dat vanuit één enkel werkstation over het bedrijfsbrede netwerk MQSeries Integrator kan configureren, bewaken en taken automatiseren. Daarnaast kunnen gebruikers met behulp van dit product het netwerkverkeer bewaken en proactief problemen, die van invloed kunnen zijn op de performance, herkennen en oplossen. Deze oplossing is ontwikkeld op de bestaande ondersteuning voor IBM MQSeries Integrator versie 1 die al beschikbaar is in de CCC Management Pac for MQSeries.

Met dit initiatief van Candle wordt de bestaande lijn van MQSeries-oplossingen uitgebreid met applicaties voor analyse, ontwerp, beveiliging en implementatie. De systeem-beheeroplossingen van Candle zijn onder meer CCC Admin Pac, dat met MQSeries wordt meegeleverd, en CCC Management Pac, de voornaamste MQSeries systeem-beheeroplossing. Als belangrijke reseller van MQSeries biedt Candle bedrijven de grootste en meest uitgebreide reeks middleware-oplossingen en -services in de branche. Met meer MQSeries-gecertificeerde consultants dan ieder ander bedrijf - naast IBM zelf - voorziet Candle in een brede van MQSeries consulting en professionele services.

"Voor het verstevigen van het leiderschap in ondersteuning voor MQSeries, via zowel CCC Management producten als professionele services, is Candle van plan MQSeries Integrator en toekomstige middleware-producten volledig te ondersteunen", zegt David Powel, vice president, application solutions, van Candle Corporation. "Door het vereenvoudigen van complex beheer, inherent aan bedrijfsbreed beheer van middleware, zullen bedrijven met CCC Management Pac for MQSeries de mogelijkheid krijgen hun middleware volledig te benutten met minimale vereisten voor IT-beheer. Met deze oplossing is het mogelijk om het hoogste niveau performance en beschikbaarheid te verzekeren."

Belangrijkste eigenschappen CCC Management Pac for MQSeries Integrator
* Configuratietools kunnen vanaf één centraal punt in de organisatie het complete netwerkbeheer van MQSeries overzien en veranderingen implementeren over het hele bedrijfsbrede netwerk, waaronder MQSeries Integrator databases. Deze hulpmiddelen vereenvoudigen de migratie voor klanten die van test- naar productiestatus gaan door het gebruik van MQSeries Integrator.

* Het verwerken van MQSeries Integrator-events, geven van waarschuwingen en uitgebreide automatisering bieden. Met de veelheid bewakingsmeldingen biedt CCC Management Pac for MQSeries Integrator een oplossing voor het bedrijfsbreed bewaken van performance en beschikbaarheid. Daarmee is het mogelijk om proactief vermindering van performance direct te kunnen signaleren.

Over Candle Corporation
Candle Corporation, gevestigd te Santa Monica, Californië, is de toonaangevende ontwikkelaar en leverancier van Solutions for Networked Businesses. Candle biedt haar klanten producten, oplossingen en services aan om applicaties te koppelen, te integreren en te beheren. Deze bestrijken de gebieden van applicatie-integratie en -beheer, messaging middleware en prestatie- en beschikbaarheidsbeheer. Meer informatie over Candle Corporation is te vinden op het World Wide Web: www.candle.com.

Deel: ' Candle Corporation ondersteunt IBM MQSeries Integrator 2.0 '