Candle Corporation stelt Senior Executive aan bij Candle Europe

Nieuwegein, 7 juni1999 - Candle, ontwikkelaar en leverancier van oplossingen voor de integratie en het beheer van informatiesystemen en applicaties, heeft Andy Mullins benoemd tot vice-president van Candle Europe. Mullins was tot nu toe vice-president en group executive van Candle's enterprise computing group, in Santa Monica, Californië.

In de vier jaar dat Mullins bij Candle werkzaam is, heeft hij een aantal nieuwe strategische allianties gesloten, ervoor gezorgd dat de producten van Candle sneller op de markt komen, een sleutelrol gespeeld bij een aantal belangrijke klantencontracten en nieuwe markten geopend. Mullins heeft 26 jaar ervaring in de computer-industrie, waaronder hoge functies bij MCI en Digital Equipment Corporation (DEC).

"Andy heeft zich bewezen als een executive die zorgt voor resultaten," vertelt Bob Labant, president en chief operating officer van Candle Corporation. "In Europa ondergaat de markt momenteel een sterke deregulatie. De consolidatie in industrieën zoals telecommunicatie, het bankwezen en de financiële dienstverlening sluiten precies aan op de nieuwe oplossing en diensten van Candle. Met zijn relatienetwerk en productkennis van Candle, is Andy de aangewezen persoon om onze Europese klanten te bedienen."

Over Candle Corporation
Candle Corporation is gevestigd in Santa Monica in Californië en is de toonaangevende ontwikkelaar en leverancier van Solutions for Networked Businesses. Om klanten te helpen hun applicaties te koppelen, te integreren en te beheren, biedt Candle producten, oplossingen en services aan. Deze bestrijken de gebieden van applicatie-integratie en -beheer, messaging middleware en prestatie- en beschikbaarheidsbeheer. Meer informatie over Candle Corporation is te vinden op het World Wide Web op adres: www.candle.com.

Deel: ' Candle stelt Senior Executive aan bij Candle Europe '