Cap Gemini

Cap Gemini-medewerkster roeikampioen?

Deze week is Laurien Vermulst, medewerkster van de divisie Insurance & Social Security van Cap Gemini, samen met haar roeiteam naar Amerika gevlogen. Vermulst en haar teamgenotes nemen deel aan het WK-Roeien, dat plaatsvindt op 29 augustus aanstaande. Na het WK zal Vermulst, ter voorbereiding op de Olympische Spelen in Sydney, over de hele wereld deelnemen aan roeiwedstrijden. Vanwege haar drukke trainingsschema was Vermulst zelf niet bereikbaar voor commentaar. Collega Piet van Dijk: "Omdat Laurien veel tijd in haar sportcarrière heeft geïnvesteerd, is ze pas op latere leeftijd bij ons begonnen. Aanvankelijk wilde zij zich helemaal aan haar maatschappelijke carrière gaan wijden. Maar toen ze pas bij ons in dienst was, kreeg ze het verzoek om opnieuw het nationale roeiteam te versterken en deel te nemen aan de Olympische Spelen in 2000. Hierbij ondersteunt Cap Gemini Laurien." De klant waar Vermulst werkt, een grote nederlandse verzekeraar, steunt haar eveneens volledig. Van Dijk: "De klant gaat zowel met de arbeidstijden als met de aanwezigheid van Laurien heel flexibel om." Vermulst heef een laptop meegenomen, waarmee ze haar collega's van op de hoogte zal houden van haar vorderingen tijdens het WK. Van Dijk: "Binnenkort komt er een speciaal hoekje op onze unitpagina's op CapCom, het intranet van Cap Gemini."

© Cap Gemini Nederland B.V.

Deel: ' Cap Gemini-medewerkster naar WK-Roeien '