Cap Gemini

Parijs

Cap Gemini S.A. bevestigt voorwaarden

In aansluiting op eerdere berichten, bevestigt Cap Gemini SA dat de voorwaarden voor het bod op alle uitstaande aandelen van haar 56,4% Nederlandse dochter Cap Gemini NV ongewijzigd blijven. Cap Gemini SA is niet voornemens de voorwaarden zoals omschreven in het biedingsbericht, gedatereerd 24 juni 1999, aan te passen of om een alternatief in contanten aan te bieden.

Zoals omschreven in het biedingsbericht, behoudt Cap Gemini SA zich het recht voor het bod gestand te doen, zelfs indien niet wordt voldaan aan één of meer voorwaarden, waaronder die van het minimum aanvaardingspercentage.

Cap Gemini SA constateert dat de omstandigheden zich zodanig hebben ontwikkeld dat de aandelen op dit moment 54% zijn gestegen ten opzichte van de slotkoers op 15 juni 1999, de dag voordat het bod openbaar werd gemaakt.

Cap Gemini SA biedt vier nieuwe aandelen Cap Gemini SA aan in ruil voor negen aandelen Cap Gemini NV, mits deze worden aangeboden voor 15 juli 1999, 15.00 uur.
Cap Gemini Group

Cap Gemini Group is the largest European computer services and business consultancy company. Founded over 30 years ago, we employ around 40,000 people in 16 European countries, the USA and the Far East, and our revenue is FF 25.9 billion. Cap Gemini works with clients to enable them to run their businesses better, by developing and implementing strategic and operational management and information technology solutions that enable them to address their most critical issues. For more information visit our website at: www.capgemini.com

Cap Gemini S.A.
Florence Mairal