Cap Gemini

Cap Gemini S.A. doet bod gestand

Cap Gemini S.A. kondigt aan dat 12.181.444 aandelen Cap Gemini N.V. zijn aangeboden bij haar openbaar bod op aandelen Cap Gemini N.V. dat zij op 16 juni 1999 heeft uitgebracht. Hierdoor verhoogt Cap Gemini S.A. haar aandeel in het uitstaande aandelenkapitaal van Cap Gemini N.V. van 56,4% naar 84,2%.

Gezien deze gunstige uitslag heeft de directie van Cap Gemini S.A. besloten haar bod gestand te doen. Als gevolg hiervan zal Cap Gemini S.A. 5.413.976 nieuwe aandelen uitgeven, gebaseerd op 4 nieuw uitgegeven aandelen Cap Gemini S.A. voor 9 gewone aandelen Cap Gemini N.V.
De uitstaande aandelen van Cap Gemini S.A., één van de hoofdfondsen van de Parijse beurs, zijn nu ook genoteerd aan de beurs van Amsterdam.
De directie van Cap Gemini S.A. heeft tevens besloten de periode voor aanvaarding van het bod te verlengen tot 31 augustus 1999, zodat overgelbeven minderheidsaandeelhouders in staat worden gesteld om tot deze datum op het bod in te gaan.

Cap Gemini S.A. is ervan overtuigd, dat de succesvolle uitkomst van het bod een belangrijke stap vormt in het verder versterken van haar positie als Europees leider in de managementconsulting en informatietechnologie-sector.

Cap Gemini S.A.
Florence Mairal