CARPENTIER KEUKENS

Carpentier groeit en versterkt directie

In januari 1999 opende Carpentier Keukens in Aalsmeer een grote nieuwe showroom. Hiermee speelde het bedrijf in op de groeiende behoefte van de markt aan hoogwaardige kwaliteitsinrichting, en keukendesign van topniveau. Dit jaar werd ook op directieniveau de nodige versterking aangebracht om gelijke tred te houden met de nieuwste ontwikkelingen.

Loek Tuinenburg en Rob Broekhuizen traden toe tot de directie, waarmee een al bestaande 'impliciete' rol nu formeel is bekrachtigd. Loek Tuinenburg houdt zich bezig met algemene en organisatorische zaken, Rob Broekhuizen met verkoop, commerciële ontwikkelingen en marketing. Beide heren hebben een duidelijke stem in de dagelijkse leiding van Carpentier Keukens.

Met de uitbreiding van de directie maakt Carpentier Keukens zich op voor een uitdagende toekomst met ambitieuze plannen en aantrekkelijke kansen. De status van regionaal belangrijk Keukencentrum wordt in de komende periode verder uitgebouwd en versterkt. Carpentier Keukens is er klaar voor!

26 jul 99 10:36

Deel: ' Carpentier groeit en versterkt directie '