Carrières in luchtvaart- en reiswereld voor het uitzoeken

Gerenommeerde werkgevers zoals Defensie, Emirates, Fokker en Arke én diverse opleiders zijn deze dag op één locatie bij elkaar voor mensen die een carrière in luchtvaart- of reiswereld ambiëren

Carrières in de luchtvaart- en reiswereld voor het uitzoeken bij Aviodrome

LELYSTAD, 20131004 -- Het Nationaal Luchtvaart-Themapark Aviodrome organiseert, in samenwerking met Luchtvaartnieuws, voor de derde keer een grote beroepen- en opleidingenmarkt voor de luchtvaart- en reisindustrie. Geïnteresseerden in een baan in deze dynamische sectoren kunnen op 12 oktober terecht voor alle informatie over hun toekomst. Ook kan er direct contact worden gezocht met werkgevers, opleiders en vertegenwoordigers van de beroepsgroepen.

De beroepen- en opleidingenmarkt is bedoeld voor studenten, schoolverlaters en gekwalificeerde werkzoekenden die een opleiding willen volgen tot, of een baan ambiëren binnen de luchtvaart- of reisindustrie.

Voor studenten die verder willen leren zijn er vertegenwoordigers aanwezig van onder andere diverse vliegscholen, Hogeschool TIO, TU Delft en diverse HBO's en ROC's. Bovendien presenteren diverse gerenommeerde bedrijven - waaronder Emirates Airline, Defensie, Luchtverkeersleiding Nederland, Cathay Pacific, Arke en Fokker Technologies - zich als werkgevers.

Sprekers
Tijdens het evenement zullen diverse sprekers hun opwachting maken. Jan Cocheret, captain op de Boeing 777 bij Emirates, deelt op een humorvolle wijze zijn jarenlange ervaringen in de luchtvaartindustrie. Peter Arts, Majoor-vlieger op de Apache-helikopter van de Koninklijke Luchtmacht, vertelt aan de hand van beelden over zijn ervaringen als militair helikopterpiloot. Beide sprekers treden op in de theaterzaal van Aviodrome.

Toegang
Aviodrome is zaterdag 12 oktober geopend van 09.30 tot 17.00 uur. Voor bezoek aan de beroepen- en opleidingenmarkt geldt de reguliere entreeprijs van Aviodrome. Studenten kunnen de beroepen- en opleidingenmarkt en het park met korting bezoeken. Zij betalen op vertoon van een studentenpas of schoolkaart dan geen 16,50 maar slechts 5,95 euro. Bezoekers die in het bezit zijn van een Museumjaarkaart kunnen kosteloos het evenement bezoeken.

Kijk voor meer informatie op www.luchtvaartnieuws.nl/beroepenmarkt of bel Aviodrome via telefoonnummer 0320-289842.

Luchtvaartnieuws en Luchtvaartnieuws.nl worden uitgegeven door Reismedia BV

Deel: ' Carrières in luchtvaart- en reiswereld voor het uitzoeken '