CDA-Congres in Utrecht

Den Haag, 23 februari 1999

Verkiezing Marnix van Rij als partijvoorzitter

Op zaterdag 27 februari aanstaande vindt in het Sport- en Recreatiecentrum de Vechtsebanen (Mississippidreef 151-161) te Utrecht het CDA-Congres plaats. Tijdens dit congres zal Marnix van Rij worden gekozen als partijvoorzitter en zal Hans Helgers afscheid nemen. Fractievoorzitter Jaap de Hoop Scheffer zal een toespraak houden.

De bijeenkomst begint om 17.00 uur met een ontvangst en gezamenlijke maaltijd. Om 18.00 uur volgt een korte impressie van provinciale canvasactiviteiten. Hierna wordt ten behoeve van de Europese verkiezingen de EVP-CDA-lijst officieel vastgesteld en de EVP-CDA-lijsttrekker, Hanja Maij-Weggen, verkozen. Alle lijsttrekkers voor de verkiezingen van Provinciale Staten presenteren zich op het podium.

Daarna spreekt fractievoorzitter Jaap de Hoop Scheffer. Rond 19.00 uur volgt de uitslag van de verkiezing van de nieuwe partijvoorzitter Marnix van Rij gevolgd door het afscheid van Hans Helgers en zijn afscheidsspeech. Van Rij houdt tenslotte zijn aanvaardingstoespraak.

Het Congres wordt om 20.00 uur afgesloten.

Voor nadere informatie: CDA-Partijvoorlichting, telefoon 070-3424814/817

Zoekwoorden: