CDA-fractie 24 maart op werkbezoek in Amersfoort

Onder leiding van CDA-leider Jaap de Hoop Scheffer brengt een CDA-delegatie maandag 27 maart een werkbezoek aan Amersfoort. De delegatie bestaat naast De Hoop Scheffer uit de Kamerleden Ank Bijleveld, Gerda Verburg, Gerd Leers, Theo Rietkerk, Nancy Dankers, Camiel Eurlings, Clemence Ross, Annie Schreijer en Cees van der Knaap. Voorts gaan enkele CDA-Statenleden en Gemeenteraadsleden mee.

s-Morgens verdiepen de CDAers zich in de problemen die jonge mensen ondervinden als zij na een verblijf in een psychiatrische inrichting weer terugkeren in de maatschappij en dan speciaal de arbeidsmarkt. s-Middags is het onderwerp ruimtelijke ordening/Vinex en mobiliteit. De milieuwijk Nieuwland wordt bezocht en de nog te ontwikkelen wijk Vathorst.
Jaap de Hoop Scheffer krijgt het initiatief Naar een gebundelde kracht aangeboden door de burgemeester van Leusden de heer C.J. de Vet. Het gaat hier om een bereikbaarheidsoffensief van de gemeenten Amersfoort en Leusden gericht op het behouden en versterken van het vestigingsklimaat van de regio.

De CDA-leider is s-middags omstreeks 17.00 uur te gast bij mevrouw Van Zweeden aan de Schimmelpennickkade 16. De Hoop Scheffer was hier eerder tijdens de verkiezingscampagne 1998.
De avondmanifestatie wordt gehouden in de Eenhoorn, Kon. Wilhelminalaan 33, Amersfoort en begint om 20.00 uur. Jaap de Hoop Scheffer houdt om 20.55 uur een korte speech.

Voor verdere informatie: Marianne Fennema tel.070-3525126, 06-53267862.

Deel: ' CDA-fractie op werkbezoek in gemeente Amersfoort '