Celebrate Recovery nu ook in Hoorn

Start op maandagavond 8 september a.s.!

HOORN, 20140816 -- Binnenkort is Hoorn een nieuw initiatief rijker. Op maandagavond 8 september start een interkerkelijk team met bijeenkomsten van het programma Celebrate Recovery. Celebrate Recovery is een programma dat gericht is op herstel en genezing van pijnlijke levenservaringen, frustraties of verkeerde gewoonten. Iedereen is welkom.

De praktijk van het leven leert dat veel mensen met zichzelf overhoop kunnen liggen. Dat mensen worstelen met pijn en moeite. Met problemen die door hunzelf of door anderen zijn veroorzaakt. Niemand van ons is perfect. We kennen allemaal situaties waarin we het in meer of mindere mate hebben verprutst en ondanks goede voornemens lukt het ons vaak niet of met een proces van herstel te beginnen. Zou je uit die vicieuze cirkel willen stappen?

Celebrate Recovery is een programma waaraan je samen met anderen werkt aan je herstel. Voor de meeste mensen die je al zijn voorgegaan is het een levens veranderende situatie geworden.    Ze hebben ontdekt dat er een weg is. Een weg die leidt naar genezing en herstel. Naar een leven zoals God het bedoeld heeft! In de wekelijkse samenkomsten is afwisselend tijd  voor persoonlijke verhalen, studies aan de hand van thema's en groepsgesprekken.

Deelname aan het programma is kosteloos, op aanschaf van materialen na (totaal zo'n €35,-)

Meer dan veertigduizend kerken wereldwijd hebben al de nodige ervaring opgedaan; 23 daarvan bevinden zich in eigen land. Deelnemers van Celebrate Recovery getuigen van de positieve veranderingen in hun leven. Op de website staan persoonlijke verhalen van mensen die aangeven hoe ze zijn geholpen bij het omgaan met hun teleurstellingen, verdriet of verkeerde gewoonten.

Vanaf 8 september 2014 kunnen belangstellenden vrijblijvend komen kijken in Hoorn.
Iedere maandag vanaf 19.45 uur is er koffie en om 20.00 uur begint de avond; Holenweg 4, Hoorn (gebouw van Lifebuilders Hoorn).

Voor meer informatie over het programma: https://www.celebraterecovery.nl/hoorn

Openingsbijeenkomst
De openingsbijeenkomst is bedoeld voor hen die willen aftasten of het programma mogelijk iets voor hen zou kunnen betekenen, maar ook predikanten, voorgangers en andere belangstellenden zijn welkom op de eerste avond, 8 september om 19.45 uur.

Die staat in het teken van kennismaking met Celebrate Recovery. Er is muziek, een overdenking rondom het thema "Ik heb geen probleem" en een uitleg over het programma.

Deel: ' Celebrate Recovery nu ook in Hoorn '