Ingezonden persbericht

Center Parcs grote winnaar bij uitreiking
Kids VakantieTip! Keurmerk 2012

Algemeen Directeur Robert Visser neemt drie onderscheidingen voor meest kindvriendelijke accommodatie in ontvangst

Capelle aan den IJssel, 28 juni 2012 - Center Parcs is maar liefst drie keer onderscheiden met het Kids Vakantietip! Keurmerk. Dit keurmerk, een initiatief van Kids Vakantiegids en Zoover vakantiebeoordelingen, wordt uitgereikt aan de meest kindvriendelijke hotels, campings en vakantieparken in de 10 populairste kindervakantielanden in Europa. Center Parcs Meerdal in Nederland, Center Parcs Erperheide in België en Center Parcs Bispinger Heide in Duitsland zijn allemaal op de eerste plaats geëindigd als topkinderbestemming in de desbetreffende landen.

Keuze van de consument

Uit een lijst van bijna 5.000 Europese hotels, campings en vakantieparken is een selectie gemaakt op basis van de beoordelingen van consumenten en van de kinderfaciliteiten ter plaatse. De meest kindvriendelijke accommodaties uit deze lijst hebben het keurmerk ontvangen. Het feit dat Center Parcs in drie landen op de eerste plek staat, maakt het bedrijf de grote winnaar in kindvriendelijke 'dichtbij vakanties'. Robert Visser, Algemeen Directeur, legt uit waarom deze onderscheiding zo belangrijk is voor Center Parcs: "Jaarlijks ontvangen wij meer dan een miljoen kinderen in onze parken, hetgeen een aanzienlijk percentage van het totaal aantal gasten vormt. Wij willen altijd ook onze jonge gasten verrassen met een unieke ervaring. Naast een breed aanbod van kinderentertainment en -activiteiten, maken we het verschil met zelf ontwikkelde programma's als Wannabe, PéPéTéVé en Cool Factor."

Kijk voor meer informatie op http://www.kidsvakantiegids.nl/kids-vakantietip of neem contact op met onderstaande perscontacten.

Over Center Parcs Europe www.centerparcs.nl
Center Parcs Europe - Europa's grootste aanbieder van korte vakanties - bestaat uit Center Parcs en Sunparks en is onderdeel van de Pierre & Vacances Center Parcs Group. Vandaag de dag omvat de groep 5 toeristische merken: Center Parcs, Sunparks, Pierre & Vacances, met de premium labels en resorts Maeva, Adagio City Aparthotel en het Access assortiment. Het totale aantal accommodaties bestaat uit bijna 51.000 appartementen en bungalows in Europa. In 2010/2011 realiseerde de groep een omzet van 1.470 miljoen euro en verwelkomde 7,7 miljoen bezoekers.

Deel: ' Center Parcs winnaar bij uitreiking Kids VakantieTip! Keurmerk 2012 '