Cisco benoemt nieuwe algemeen directeur in Nederland

Amsterdam, 21 juli 1999 - Cisco Systems heeft René van Bergem met ingang van 1 augustus benoemd tot algemeen directeur Cisco Systems Nederland. Van Bergem is in zijn nieuwe functie verantwoordelijk voor Cisco Systems in de Nederlandse markt. Hij is de opvolger van Jean-Pierre Verhoeven op, die met ingang van 1 augustus benoemd is tot Vice President Cisco Europe, Middle East en Africa (EMEA) voor Small & Medium Businesses (SMB).

René van Bergem is in 1994 begonnen bij Cisco als Business Development Manager voor EMEA in Parijs. Sinds 1997 is hij werkzaam als commercieel directeur Enterprise. In deze functie was hij verantwoordelijk voor de relaties met de grootzakelijke markt. Van Bergem zal deze functie ad-interim blijven vervullen tot een opvolger is aangesteld.

Jean-Pierre Verhoeven is sinds 1993 in dienst bij Cisco. Voor zijn functie als algemeen directeur was hij werkzaam als Manager Two-Tier Distribution bij Cisco EMEA in Brussel en daarvoor als Business Development Manager. Voor zijn indiensttreding bij Cisco vervulde Jean-Pierre Verhoeven diverse managementfuncties bij Getronics.

Over Cisco Systems
Cisco Systems, Inc (NASDAQ: CSCO) is wereldwijd marktleider op het gebied van netwerkoplossingen voor Internet. Het hoofdkantoor is gevestigd in San Jose, Californië. In Nederland is Cisco gevestigd in Amsterdam. Cisco heeft meer dan 17.000 werknemers en realiseerde in fiscaal 1998 een totale omzet van 8,46 miljard dollar. Nieuws en informatie is beschikbaar op https://www.cisco.com of https://www.cisco.nl

Deel: ' Cisco benoemt nieuwe algemeen directeur in Nederland '