Cisco organiseert Inter(net)city Tour voor MKB-managers

Gratis presentaties en demonstraties door het hele land over de zakelijke mogelijkheden van Internet

Amsterdam, 21 oktober 1999 - Cisco Systems organiseert van half november tot half april de Inter(net)city Tour. Tijdens deze tour, die twintig steden door het gehele land zal aandoen, toont Cisco op welke wijze bedrijven uit het MKB kunnen profiteren van de mogelijkheden van Internet. Aan de hand van presentaties en demonstraties krijgen de bezoekers een goede indruk van de voordelen van Internet-technologie en de wijze waarop deze kunnen worden toegepast in de bedrijfsvoering. Dit loopt uiteen van eenvoudige middelen zoals communicatie via e-mail, tot de uitgebreide mogelijkheden van elektronisch zakendoen.

De Cisco Inter(net)city Tour is vanaf 15 november vrijwel iedere maandagavond ergens in het land te vinden. De avond wordt telkens verdeeld in twee sessies. De eerste sessie bespreekt de impact van de Internet-economie, aan de hand van onderzoeksresultaten en rapporten, zoals het onlangs gepubliceerde rapport van The Henley Centre. Deze rapporten tonen duidelijk aan dat we aan de vooravond staan van een belangrijke zakelijke omwenteling. De tweede sessie geeft een overzicht van de verschillende mogelijkheden die ondernemingen uit het MKB hebben om zaken te doen op en via Internet.

Het schema van de Cisco Inter(net)city Tour is als volgt:

15 november - Groningen
22 november - Leeuwarden
29 november - Enschede
6 december - Zwolle
13 december - Maastricht
10 januari - Breda
17 januari - Den Bosch
24 januari - Eindhoven
31 januari - Utrecht
7 februari - Amersfoort
14 februari - Vinkeveen
21 februari - Amsterdam
28 februari - Alkmaar
6 maart - Leiden
13 maart - Gorinchem
20 maart - Rotterdam
27 maart - Den Haag
3 april - Middelburg
10 april - Apeldoorn
17 april - Arnhem

Meer informatie over Cisco Inter(net)city, de precieze aanvangstijden en de accommodaties is te vinden op: www.cisco.nl/internetcity/.

Geïnteresseerden kunnen zich inschrijven of een informatiepakket aanvragen via de Inter(net)city Lijn: 0900 - 1805.

Over Cisco Systems
Cisco Systems, Inc (NASDAQ: CSCO) is wereldwijd marktleider op het gebied van netwerkoplossingen voor Internet. Het hoofdkantoor is gevestigd in San Jose, Californië. In Nederland is Cisco gevestigd in Amsterdam. Cisco heeft meer dan 18.700 werknemers en realiseerde in boekjaar 1999 een totale omzet van 12,15 miljard dollar. Nieuws en informatie is beschikbaar op https://www.cisco.com of https://www.cisco.nl

Deel: ' Cisco organiseert Inter(net)city Tour voor MKB-managers '