Click Commerce spreekt in juni 2009 op vooraanstaande Europese conferenties

CHICAGO--(BUSINESS WIRE)-- 20090605 --
Click Commerce Inc., de toonaangevende leverancier van servicenetwerk oplossingen, heeft vandaag aangekondigd dat het binnenkort twee spraakmakende lezingen zal geven in Europa. De eerste lezing zal gaan over de commerciële luchtvaartindustrie en de tweede zal zich richten op de behoeften van de High-Tech gemeenschap.

Op maandag 8 juni om 14:30 zal Bob Horton, Product Manager spreken tijdens de 4th Annual Airline & Aerospace MRO & Operations IT Conferentie in Frankfurt over IT Solutions for Optimizing MRO Inventory. Zijn lezing zal gaan over de uitdagingen waar MRO organisaties voor staan bij het optimaliseren van inventaris en de doeleinden van geavanceerde optimalisering. Mensen die de lezing bijwonen zullen leren hoe optimalisering werkt, inclusief de inputs, processen en verwachte resultaten. Zij zullen kennis verkrijgen die gebruikt kan worden voor een business case voor het invoeren van een oplossing voor beslissingsondersteuning, die mogelijkheden voor geavanceerde optimalisering van inventaris biedt.

Tijdens de Reverse Logistics Association Conference & Expo in Amsterdam op donderdag 18 juni om 13:30 zal Dick Kluis, Vice President Product Marketing, spreken over The Impact of Conditional Awareness on your Service Network. Bedrijven geven normaal tot 30% meer uit aan “nieuwe aankopen” dan nodig is als zij geen volledig overzicht van een service netwerk over aanwezige inventaris hebben, of niet weten in welke conditie zij verwachten dat gerepareerde apparatuur terugkomt. Met conditioneel bewustzijn bepalen bedrijven de uiteindelijke bestemming van reparaties veel eerder in het proces, waardoor zij inventariskosten kunnen verlagen en dienstverleningniveaus kunnen verbeteren.

“Wij zijn blij dat Click Commerce uitgekozen is om ons leiderschapsidee te delen op deze twee belangrijke Europese conferenties”, aldus David Barboro, President van Service Netwerk Solutions van Click Commerce.

Ga voor meer informatie over deze conferenties naar:

Over Click Commerce

Click Commers Inc. is een softwarebedrijf wiens oplossingen de zakelijke processen van meerdere industriesegmenten, waaronder aerospace en defensie, high-tech en logistiek, helpen beheren en verbeteren. Hun divisie Service Network Solutions is de toonaangevende leverancier van software die ingewikkelde servicenetwerken voor een uitgebreide onderneming plaatselijk beheert en wereldwijd optimaliseert, inclusief logistiek en inventaris van onderdelen. Met de oplossingen van het bedrijf kunnen organisaties de stroom van materialen in real-time volgen en zich snel aanpassen aan veranderingen, wat leidt tot kostenbesparingen, snellere dienstverlening aan de klant en een voorsprong op de concurrenten. Ga voor meer informatie naar www.clickcommerce.com.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal welke als enige juridische geldigheid beoogt.

CONTACT:
Click Commerce, Inc.