CMG prominent aanwezig op De Nationale Carrièrebeurs

Cor Stutterheim, bestuursvoorzitter CMG Group, spreekt over eigen carrière

Amsterdam, 25 februari 1999 - CMG neemt deel aan De Nationale Carrièrebeurs, die op vrijdag 5 maart en zaterdag 6 maart aanstaande voor de tweede maal in de Amsterdamse RAI wordt georganiseerd. Op de stand van CMG kunnen bezoekers, die zich willen oriënteren in carrièremogelijkheden bij één van de grootste Nederlandse dienstverleners op ICT-gebied, uitgebreide informatie verkrijgen.

Op zaterdag 6 maart 1999 vindt van 13.00 uur tot 14.00 uur het interviewprogramma 'Ontmoeting aan de top - live' plaats, waar naast Annemarie Jorritsma, minister van Economische Zaken en R.G.C. van den Brink, lid raad van bestuur ABN Amro, ook Cor Stutterheim, bestuursvoorzitter CMG Group, aan deelneemt. 'Ontmoeting aan de top - live' start met een introductie van de drie forumleden, waarna zij van presentatrice Daniëlle Overgaag een aantal vragen krijgen over hun loopbaan, de organisatie waar zij werkzaam zijn en de keuzen die belangrijk waren voor hun carrière. Daarna vindt een discussie plaats aan de hand van een aantal stellingen met betrekking tot de arbeidsmarkt en de ontwikkeling van de Nederlandse economie. Na afloop kunnen de aanwezigen in de zaal vragen stellen aan de forumleden. 'Ontmoeting aan de top - live' vindt plaats in Zaal A op de eerste verdieping van het RAI Congrescentrum.

De Nationale Carrièrebeurs biedt techniek-, economie- en rechtenstudenten en pas afgestudeerden een unieke kans zich te oriënteren op de arbeidsmarkt. Zij kunnen direct kennismaken met vele verschillende potentiële werkgevers tijdens workshops, bedrijfspresentaties en op stands.

CMG
CMG is een toonaangevende Europese informatietechnologiegroep. CMG levert IT-diensten, consultancy en softwaresystemen aan cliënten over de gehele wereld. CMG is opgericht in 1964 en is nu actief in meer dan 40 landen vanuit vestigingen in het Verenigd Koninkrijk, Nederland, Duitsland, Frankrijk, België, Singapore en de USA. CMG is genoteerd aan de effectenbeurzen van Londen en Amsterdam.
CMG heeft inmiddels meer dan 5.700 medewerkers en levert diensten en producten aan de financiële wereld en de marktsectoren transport, handel, industrie, energie, telecommunicatie en overheid. Verder is de CMG actief op het gebied van outsourcing op o.a. beheer IT infrastructuren, salarisverwerking en personeelsinformatiesystemen. CMG stelt zich ten doel bij te dragen aan het succes van haar cliënten middels de kwaliteit van haar dienstverlening en van haar medewerkers. CMG'ers voelen zich sterk bij hun werk betrokken en dat is een verdere garantie voor het lange termijn succes van CMG en haar opdrachtgevers. Bezoek CMG on-line op https://www.cmg.nl

Deel: ' CMG prominent aanwezig op Nationale Carrièrebeurs '