CMG sluit partnership met COSA SOLUTIONS

Arnhem, 19 mei 1999 - CMG Public Sector en COSA SOLUTIONS zijn een partnership aangegaan met als doel elkaar te versterken bij de opzet en uitvoering van workflowmanagement projecten. Bij deze samenwerking leveren CMG consultants uitgebreide ondersteuning inzake de advisering van en de implementatie van workflowmanagement projecten; COSA SOLUTIONS zal naast haar COSA workflowmanagement software ook technische ondersteuning leveren.

Als IT-dienstverlener adviseert en implementeert CMG diverse workflowmanagement systemen. Wat betreft het partnership met COSA beoogt CMG onder meer haar kennis van het aanbod van deze leverancier nog verder uit te diepen. Aanvullend op haar dienstverlening op het gebied van systeem- en infrastructuurontwikkeling, projectmanagement en (management)consultancy biedt CMG haar klanten al langer een full servicepakket op het gebied van COSA-systemen.

Dankzij het gesloten partnership kan CMG nu direct profiteren van de ervaring(en) en acceptatie die COSA SOLUTIONS met haar COSA-workflowmanagement software in de markt heeft opgebouwd. Dit verschaft CMG veel uitgebreidere mogelijkheden om bedrijfsprocessen van klanten optimaal door workflowmanagement te laten aansturen.

De samenwerking is gebaseerd op kwaliteit en ervaring met workflowmanagement. De invulling van het partnership vindt plaats vanuit COSA SOLUTIONS en de CMG vakgroep Workflowmanage-ment. Deze vakgroep, die zich specifiek met de ontwikkelingen in workflowmanagement bezighoudt, fungeert CMG breed als kennisbank en motor voor implementatietrajecten die het bedrijf op dit gebied uitvoert.

Het partnership begint met een intensief trainingsprogramma, waarbij CMG consultants hun kennis van specifieke COSA-producten zullen uitbreiden. Nadat ze hierin met goed gevolg een examen hebben afgelegd kunnen zij als COSA gecertificeerde consultants workflowmanagement projecten op basis van de producten van deze leverancier van begin tot eind uitvoeren.

COSA SOLUTIONS
COSA SOLUTIONS is een toonaangevend Europees leverancier van workflowtechnologie en heeft vestigingen in Groot-Brittannië, Duitsland, Zwitserland en Nederland. De onderneming heeft aanzienlijke successen geboekt met haar productimplementaties, onder andere bij MeesPierson N.V., ING Bank, Nationale-Nederlanden,
ABN AMRO, Bank of Liechtenstein, Ministerie van Defensie, Deutsche Post AG, Karstadt AG en The German Patent Office.

CMG
CMG is een toonaangevende Europese IT-Services Groep, die zakelijke IT-diensten levert in de vorm van consultancy, systeemontwikkeling, software-applicaties en informatieverwerking. CMG is opgericht in 1964 en is internationaal actief vanuit haar Europese bases in het Verenigd Koninkrijk, Nederland, Duitsland, Frankrijk en België. CMG implementeert en ondersteunt applicaties voor klanten over de gehele wereld. De Groep is genoteerd aan de effectenbeurzen van Londen en Amsterdam.

CMG levert kennis, producten en oplossingen aan de financiële sector, handel, transport en industrie, telecommunicatie-, media-, energie- en nutsbedrijven en overheid. Een groeiend aantal diensten op het gebied van informatieverwerking en andere beheersdiensten wordt geleverd waaronder salarisverwerking, personeelsinformatiesystemen, beheer van call centers en netwerken.

Deel: ' CMG sluit partnership met Cosa Solutions '