Communited lanceert afspraak- en reserveringssysteem Timeblockr

OUD-BEIJERLAND, 20120423 -- Op maandag 23 april wordt Timeblockr, hét geavanceerde online afspraak- en reserveringssysteem, officieel gelanceerd door ontwikkelaar Communited. Met Timeblockr wordt de stap naar afspraakgericht werken, en alle bijbehorende voordelen, heel eenvoudig. Het helpt organisaties efficiënter te werken, de (administratieve) lasten te verlichten en een hogere kwaliteit van dienstverlening te bereiken.

Onder de naam KenTIC Afspraak Online werd het systeem enige tijd geleden door Communited op de markt gebracht. En met succes, want in een kort tijdsbestek zijn al vele organisaties hiermee aan de slag gegaan. Timeblockr is dan ook inzetbaar voor allerlei branches, waarin op afspraak werken een belangrijk onderdeel is van de bedrijfsvoering. Dit geldt voor gemeenten, maar o.a. ook voor de zorgsector, rijscholen of (hypotheek)adviseurs.

Zo is het in Timeblockr niet alleen heel eenvoudig om online afspraken te maken of reserveringen te plaatsen. Het is voor organisaties ook mogelijk om afspraakverzoeken aan hun klanten te sturen, om deze vervolgens via Timeblockr te laten boeken. Denk bijvoorbeeld aan onderhoudsbedrijven die hun (periodieke) serviceverlening zo veel gestructureerder kunnen inplannen.

Naast een groot aantal standaard functionaliteiten, waarmee in een zeer kort tijdsbestek aanzienlijke resultaten behaald kunnen worden, zijn er ook nog klantspecifieke koppelingen mogelijk. Een regelmatig toegepaste integratie is die met het CRM of het bestaande planningssysteem van een organisatie.

Met de modulaire opbouw van het systeem wordt een oplossing geboden die exact aansluit bij de specifieke behoeften van de klant, én die van haar doelgroep. Met doorgroeimogelijkheden uiteraard, want extra modules toevoegen is heel eenvoudig. Timeblockr wordt dan ook continu doorontwikkeld volgens een voor klanten inzichtelijke releaseplanning.

Alle mogelijkheden rondom dit systeem zijn vanaf 23 april te vinden op de nieuwe website https://timeblockr.com. Via deze site is ook een afspraak in te plannen met Communited, om eens geheel vrijblijvend de werking en mogelijkheden te kunnen zien en bespreken.

Over Communited

Communited is gevestigd in Oud-Beijerland en is, met innovatieve en strategische webtoepassingen, een eye-opener voor vooruitstrevende overheden en ondernemingen. In elk project wordt de visie en strategie van de organisatie als uitgangspunt genomen. Diepgaande kennis van de klant en klantomgeving is hierbij noodzakelijk, om te begrijpen wat de klant bedoelt én onbewust wil. Door deze marktkennis te integreren met een grote ervaring in webconcepten en bijbehorende technieken is ‘out of the box thinking’ mogelijk. Zo kan Communited de juiste strategische concepten voor haar klanten identificeren.

Deel: ' Communited lanceert afspraak- en reserveringssysteem Timeblockr '