Compaq introduceert ActiveAnswers op Internetworking Event Gouda, 12 april 1999 - Compaq introduceert tijdens The Internetworking Event, de beurs die van 27 tot en met 29 april aanstaande plaatsvindt in de RAI te Amsterdam, haar nieuwe ActiveAnswers-concept. Op stand P760, met een oppervlakte van 250 vierkante meter, toont Compaq producten en diensten op het gebied van e-commerce, Customer Care, Business Intelligence, Infrastructure en Mobile Computing.

Het nieuwe ActiveAnswers-concept van Compaq houdt in dat klanten en partners van Compaq zich op een speciale website (www.compaq.com/activeanswers) kunnen registreren. Daarna is het mogelijk, via deze website, informatie op te vragen over software- en hardwareoplossingen voor de specifieke omgevingen waarin zij werken. Daarnaast bevat ActiveAnswers informatie over onder meer verkoopinstructies, trainingen, benchmarks, gebruikers en over configuraties. Ook is via de website informatie te vinden over onderstaande gebieden:

* zakelijke informatie;

* gegevensbeheer en opslag;

* zakelijke toepassingen;

* zakelijk beheer;

* Internet & elektronische handel;

* berichtenverkeer, samenwerking en kennisbeheer;
* software.
In de loop van het jaar worden nieuwe informatiecategorieën toegevoegd.

Compaq Computer Corporation - een Fortune Global 100 company - is wereldwijd leverancier van informatietechnologie. Compaq is het op één na grootste computerbedrijf ter wereld en marktleider op het gebied van de productie en verkoop van personal computers. Compaq ontwikkelt en levert een breed scala aan hardware- en softwareoplossingen inclusief services voor consumenten tot en met high-end enterprise computing omgevingen. Zo biedt het bedrijf fouttolerante bedrijfskritische oplossingen, netwerk- en communicatieproducten, server-systemen, workstations, zakelijke desktop- en notebookproducten en consumenten pc's. Het bedrijf is toonaangevend op het gebied van milieuvriendelijke programma's en bedrijfsvoering. Compaq-producten worden verkocht in meer dan 100 landen via een wereldwijd netwerk van Compaq Business Partners. Het bedrijf is opgericht in 1982. Compaq is gevestigd in Houston, Texas. In Nederland is het hoofdkantoor van Compaq Computer B.V. gevestigd in Gouda.

Meer informatie over Compaq en haar producten, alsmede klantenondersteuning is beschikbaar op https://www.compaq.nl.

Achtergrondinformatie:
Compaq Computer B.V., Ingrid Martens, Marketing Communications Manager, tel.030 - 283 2565 of Monogram Communication Strategies (MCS) BV, Perlita Fränkel, tel. 023 - 562 8208

Deel: ' Compaq introduceert ActiveAnswers op Internetworking Event '