Compaq

Compaq: uw partner voor Windows2000 migratie

Wanneer uw bedrijf overstapt naar het nieuwe Windows 2000, is een betrouwbare partner van groot belang. Compaq kan deze rol als geen ander vervullen. De ervaring van de meer dan 1000 getrainde Microsoft experts binnen de Compaq organisatie en de aanwezige kennis bij haar Business Partners staat borg voor een probleemloze migratie gedurende het gehele traject van plannen, ontwerpen, implementeren en beheren van uw infrastructuur gedurende én na afloop van de migratie.

Vanzelfsprekend zijn ook de Compaq hardwareplatformen klaar voor deze nieuwe omgeving. De intensieve samenwerking tussen Compaq en Microsoft in onder andere het Frontline Partnership heeft er toe geleid dat het nieuwe Operating System en de Armada notebooks, DeskPro's , Professional Workstations en Proliant server platformen elkaar naadloos aanvullen. Voor Storage toepassingen heeft Compaq bijvoorbeeld de drivers voor Fiber Channel ondersteuning voor Microsoft ontwikkeld en voor client-systemen een groot aantal security features geïntegreerd in Windows 2000.

De beschikbare kennis wordt verder uitgebreid en gedemonstreerd in gezamenlijke Compaq/Microsoft Competence Centra waarvan er één is gevestigd in Utrecht. De kennis wordt ook toegankelijk gemaakt via Active Answers. Als u kiest voor Windows 2000, biedt Compaq U de zekerheid van een geslaagde migratie!

Deel: ' Compaq migratie naar Windows2000 vraagt deskundige hulp '