Compaq Presario voor derde keer 'Thuiscomputer van het Jaar'

Scheveningen, 31 maart 1999 - De Compaq Presario is voor het derde achtereenvolgende jaar tot 'Thuiscomputer van het Jaar' gekozen. De trofee is uitgereikt tijdens de officiële Media Totaal award-uitreiking, op vrijdag
26 maart in het Kurhaus in Scheveningen. Ook in 1997 en 1998 won de Compaq Presario deze prijs. De Presario heeft dit jaar meer prijzen gewonnen, zoals de 'Computer Totaal trofee', 'PC Consument Award' en de 'Beste Game PC'.

Compaq Computer Corporation - een Fortune Global 100 company - is wereldwijd leverancier van informatietechnologie. Compaq is het op één na grootste computerbedrijf ter wereld en marktleider op het gebied van de productie en verkoop van personal computers. Compaq ontwikkelt en levert een breed scala aan hardware- en softwareoplossingen inclusief services voor consumenten tot en met high-end enterprise computing omgevingen. Zo biedt het bedrijf fouttolerante bedrijfskritische oplossingen, netwerk- en communicatieproducten, server-systemen, workstations, zakelijke desktop- en notebookproducten en consumenten pc's. Het bedrijf is toonaangevend op het gebied van milieuvriendelijke programma's en bedrijfsvoering. Compaq-producten worden verkocht in meer dan 100 landen via een wereldwijd netwerk van Compaq Business Partners. Het bedrijf is opgericht in 1982. Compaq is gevestigd in Houston, Texas. In Nederland is het hoofdkantoor van Compaq Computer B.V. gevestigd in Gouda.

Meer informatie over Compaq en haar producten, alsmede klantenondersteuning is beschikbaar op https://www.compaq.nl.

- Einde persbericht -

Achtergrondinformatie: