Compaq StorageWorks gecertificeerd voor SAP R/3
Compaq levert een snelle disaster-tolerante informatie-opslagoplossing voor SAP R/3

Gouda, 18 juni 1999 - De StorageWorks Data Replication Manager van Compaq is getest en gecertificeerd voor gebruik in combinatie met SAP R/3 door iXOS Software AG. De testen voor SAP R/3, onder het besturingssysteem Windows NT
4.0, zijn uitgevoerd door het Compaq International SAP Competence Center in Walldorf.

Compaq levert met StorageWorks informatie-opslagoplossingen voor NonStop eBusiness-omgevingen zoals SAP R/3. Deze systemen combineren een hoge beschikbaarheid met een hoog prestatieniveau, schaalbaarheid en flexibiliteit in gedistribueerde bedrijfsomgevingen. Compaq biedt nu tevens één van de snelste disaster-tolerante oplossingen ter wereld die gecertificeerd is voor SAP R/3.

De certificatie is het resultaat van de nauwe samenwerking tussen Compaq en SAP bij het ontwikkelen van bedrijfsbrede client/server-oplossingen. Hieronder vallen onder meer de StorageWorks Enterprise Storage Array 12000, de RAID Array 8000, de Data Replication Manager, Secure Path voor Windows NT en Compaq ProLiant servers.

Hierdoor krijgen klanten de verzekering dat hun SAP R/3-oplossing optimaal functioneert op Compaq-systemen. De producten van Compaq verlagen de risico's bij de implementatie van SAP R/3 en verkorten de implementatietijd van SAP R/3-applicatiesoftware. Uitgebreide informatie over toepassingen van SAP R/3 in combinatie met de producten van Compaq is te vinden op Compaq's 'ActiveAnswers' website.

Doordat samen met de strategische partners oplossingsintegratie op deze hoge niveaus geboden kan worden, kan Compaq StorageWorks haar klanten bedrijfsoplossingen leveren, die ze nodig hebben om hun organisatie te beheren.

Meer informatie over de StorageWorks-oplossingen van Compaq is te vinden op www.compaq.com/products/storageworks/
. Meer informatie over de SAP-certificatie is te vinden op de website van iXOS Software op www.r3onnt.com/certification .

Over SAP
SAP is wereldwijd marktleider in bedrijfsbrede zakelijke software. De software en diensten van SAP maken van een organisatie een geïntegreerd geheel dat alle bedrijfsonderdelen bestrijkt, van de financiële administratie en de personeelsafdeling tot de productie, verkoop en distributie. Deze integratie maakt het voor bedrijven mogelijk hun ketens te optimaliseren, de banden met hun klanten te versterken en betere beleidsbeslissingen te nemen om zo een voorsprong te nemen op de concurrentie. Het in 1972 opgerichte SAP is gevestigd in het Duitse Walldorf. Meer informatie over SAP kunt u vinden via Internet: https://www.sap.com/.

Over Compaq
Compaq Computer Corporation - een Fortune Global 100 company - is wereldwijd leverancier van informatietechnologie. Compaq is het op één na grootste computerbedrijf ter wereld en marktleider op het gebied van de productie en verkoop van personal computers. Compaq ontwikkelt en levert een breed scala aan hardware- en softwareoplossingen inclusief services voor consumenten tot en met high-end enterprise computing omgevingen. Zo biedt het bedrijf fouttolerante bedrijfskritische oplossingen, netwerk- en communicatieproducten, server-systemen, workstations, zakelijke desktop- en notebookproducten en consumenten pc's. Het bedrijf is toonaangevend op het gebied van milieuvriendelijke programma's en bedrijfsvoering. Compaq-producten worden verkocht in meer dan 100 landen via een wereldwijd netwerk van Compaq Business Partners. Het bedrijf is opgericht in 1982. Compaq is gevestigd in Houston, Texas. In Nederland is het hoofdkantoor van Compaq Computer B.V. gevestigd in Gouda.

Meer informatie over Compaq en haar producten, alsmede klantenondersteuning is beschikbaar op https://www.compaq.nl.

- Einde persbericht -
Achtergrondinformatie: