Ernst & Young

Accountants

Conferentie Internal Audit & Business Risk 99

Dit jaar vindt voor de vierde keer de internationale conferentie Internal Audit & Business Risk 99 plaats. Deze conferentie wordt gesponsord door Ernst & Young en vindt plaats op 3 en 4 november 1999 in Amsterdam.

Tijdens de conferentie wordt gesproken over beheersing van bedrijfsrisicos (risk management) en internal audit. Afgevaardigden van ondernemingen vanuit de hele wereld wordt de mogelijkheid geboden zich op de hoogte te stellen van de laatste ontwikkelingen op het gebied van risico beheersing en internal audit en kennis te nemen van de nieuwste technieken en strategieën op dit gebied.

Toonaangevende sprekers van internationale organisaties zoals NatWest, BP Amoco, Rabobank Nederland, Reed Elsevier, Glaxo Wellcome, Compart & Montedison Group, Siemens AG en de Europese Commissie leveren bijdragen aan deze conferentie. Namens de Internal Audit Services-groep van Ernst & Young in Nederland faciliteert Fred Steffan één van de ronde tafel conferenties.

Omar Saleh, directeur bij het Europese Centrum voor Business Risk en Internal Audit van Ernst & Young zegt: "We are pleased to be sponsoring this conference - it is the most international event of its kind and will add to the debate on risk management, internal audit and Corporate Governance. Nowadays, the Internal Audit and Risk Management arena is a truly global business area. Professionals are facing new challenges: the need to raise the profile of internal audit; to add real value to customers, and; new techniques for identifying and managing risks. This is an exciting opportunity for Internal Audit and Risk Management professionals to hear about cutting edge practices and discuss the future with like-minded colleagues."

De prijs voor het volledige programma bedraagt £ 1.408,83. De Internal Audit Services-groep van Ernst & Young Accountants biedt u 15% korting op de toegangsprijzen. Mocht u hierin geïnteresseerd zijn dan kunt u contact opnemen met Fred Steffan per e-mail of telefonisch op (020) 549 72 17.

Deel: ' Conferentie Internal Audit & Business Risk 99 '