Novem

06-Sep

Energiek 99
Het eerste nationale congres van én voor uitvoerders van Meerjarenafspraken

Op 17 september aanstaande vindt het eerste nationale congres plaats van en voor uitvoerders van Meerjarenafspraken (MJA) in de Utiliteitsbouw. Het congres is in het Educatorium te Utrecht. Met een bezoek aan dit congres is de energiemanager in één keer op de hoogte van technische, bestuurlijke en organisatorische ontwikkelingen op het gebied van energiezorg. Een uitstekende mogelijkheid om kennis te halen, maken en delen.

Het congres is bedoeld voor iedereen die zich bezighoudt met de uitvoering van MJAs in utiliteitsgebouwen. De ontwikkelingen schrijden in snel tempo voort en breiden zich flink uit. Convenanten worden op termijn gekoppeld aan gebieden als duurzaam bouwen, duurzame energie en mobiliteit. De energiemarkt gaat open, met grote kansen voor het energiebeheer van organisaties. Al deze actuele ontwikkelingen en visies komen in het ochtendprogramma aan de orde. Daarna kan men zich oriënteren op de minibeurs, presentaties van voorbeeldprojecten bijwonen en het cursusaanbod bekijken.

Op deze dag zullen de belangrijkste partijen uit het MJA-veld aanwezig zijn: beleidsmedewerkers, ontwikkelaars, adviseurs en aanbieders van nieuwe producten en cursussen. Om ruimschoots kennis en ervaringen uit te wisselen is het programma dusdanig opgebouwd dat de bezoeker zo veel mogelijk kan doen, beluisteren en zien.

Educatorium

Het congres wordt gehouden in het modernste gebouw van de Universiteit Utrecht (UU), het Educatorium. Met een energieprestatie die 17% onder de wettelijke eis in het Bouwbesluit ligt, is dit gebouw uitgeroepen tot voorbeeldproject duurzaam en energiezuinig bouwen.

Bron: Novem

Anita Gosens, telefoon: 030-2393592