NAREIT

Europa en stand van zaken Amerikaans Vastgoed

Europa Krijgt Kijk Op Stand Van Zaken In Amerikaans Vastgoed

NAREIT en AFIRE stellen REIT Outreach voor in Amsterdam en Frankfurt

WIE: de National Association of Real Estate Investment Trusts (R) (NAREIT . Amerikaanse nationale vereniging van
vastgoedbeleggingsmaatschappijen) en de Association of Foreign Investors in Real Estate (AFIRE . vereniging van buitenlandse beleggers in onroerend goed)

WAT: zij sponsoren gezamenlijk de Europese Outreach programma's gericht op de Amerikaanse vastgoedbeleggingssector (REIT = Real Estate Investment Trust)

WANNEER: 23 maart 1999 . Amsterdam Garden Room Amstel Inter-Continental Hotel Prof. Tulpplein 1 Amsterdam

24 maart 1999 - Frankfurt
Salon Rhein-Main-Mosel
Hotel Inter-Continental Frankfurt
Wilhelm-Leuschner-Str. 43
Frankfurt am Main

De programma's - die in de beide steden lopen van 10u00 tot 15u30 . omvatten panelgesprekken rond 'Building a U.S. Investment Program' (het opbouwen van een beleggingsprogramma in de V.S.) en 'REITs: Your Passport to U.S. Real Estate' ( REIT vastgoedbeleggingsmaatschappijen: uw paspoort voor Amerikaans onroerend goed). Samuel Zell, voorzitter van Equity Group Investments, Inc. is lunchspreker in Amsterdam. David Simon, CEO van Simon Property Group, Inc. zal in Frankfurt het woord voeren bij de lunch.

De 'National Association of Real Estate Investment Trusts' (R) (NAREIT) is de nationale vakorganisatie voor vastgoedmaatschappijen. Leden zijn de grote beleggingstrusts (REIT's) en andere ondernemingen die opbrengsteigendommen bezitten, exploiteren of financieren, en daarnaast een aantal firma.s en personen die advies- studie- of andere diensten verlenen aan deze ondernemingen. Bezoek de website van NAREIT op URL: https://www.nareit.com.

Om in Amsterdam of Frankfurt een afspraak te maken voor een interview met een van de NAREIT directeurs, moet u telefoneren naar Jay Hyde op het hieronder vermelde telefoonnummer.

Contactpersonen: Laura Armstrong of Jay Hyde van NAREIT, tel.: +1 202-739-9400, of 1-800-3NAREIT. Website: https://www.nareit.com

05 mrt 99 15:33

Deel: ' Congres Europa en stand van zaken Amerikaans Vastgoed '