Het call center van de 21e eeuw

Amersfoort, december 1999 - - 27 januari 2000 wordt, in de St. Olofskapel van het Golden Tulip Barbizon Palace in Amsterdam, het congres 'Het call center van de 21e eeuw' gehouden. Het congres wordt georganiseerd door F&G Publishing, in samenwerking met Call Center Magazine. Twee vragen zullen centraal staan: 'Hoe ziet het call center er in de 21e eeuw uit?' en 'Wat gaat er op technisch gebied gebeuren?'. Deelnemers worden tijdens het congres - zowel vanuit theorie als praktijk - uitvoerig geïnformeerd over de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van call centers.

Er zal onder andere aandacht worden besteed aan technische trends op het gebied van CTI, internet, spraakherkenning, telecom, het call center en e-commerce. Naast techniek wordt er ook ingegaan op de gevolgen van deze ontwikkelingen voor call center medewerkers. Hoe kan bijvoorbeeld de call center agent worden bijgeschoold om de vele ontwikkelingen rondom call centers bij te houden?

De verschillende onderwerpen zullen worden besproken door een aantal deskundigen uit het bedrijfsleven. Verder kunnen deelnemers een aantal leverancierspresentaties bijwonen en wordt er een tweetal cases behandeld.

Agenda-informatie:
Congres 'Het call center van de 21e eeuw'
27 januari 2000
Plaats: St. Olofskapel van het Golden Tulip Barbizon Palace in Amsterdam Informatie: Maartje Luinenburg van F&G Publishing. Tel: 033 - 4224085, fax: 033 - 4224089 of e-mail: Maartje@fngpubli.com.

Dit congres is onder andere bestemd voor: strategisch management, operationeel managers, IT-managers, call center managers, marketing managers, customer service managers, call center consultants en IT-consultants. Abonnees van Call Center Magazine krijgen korting op de deelnamekosten.

__________________________________________________________________________ Voor redactionele informatie:
Influx PR, Marald Brons, Deventerstraat 81, 7322 JL Apeldoorn. Telefoon: 055-3663034
Fax: 055-3602661, e-mail: PR Influx@cs.com

Deel: ' Congres Het call center van de 21e eeuw '