Het MAA en MIP organiseren: het Marketing jaarcongres

UITNODIGING

"It's time to move on!"

Amsterdam, 24 september 1999

Tijdens het MAA/MIP Marketing jaarcongres, dat gehouden zal worden op vrijdag 29 oktober, van 09:30 17:00 uur, in de Koepelkerk van het Renaissance Hotel te Amsterdam, laten wij experts aan het woord over de onderwerpen die ons allen sterk bezighouden: De Marketing verandert en wij dienen mee te veranderen (@ the speed of thought).

Marketing verandert.

De ontwikkelingen gaan snel: database marketing,electronic commerce, customer relationship management, virtuele netwerken.Geen onderneming ontkomt meer aan het toepassen van moderne informatie- en communicatie-technologie. Het marketingvak verandert en we kunnen nu terecht spreken van new marketing.

Marketing is mensenwerk.

Dat de ontwikkelingen op ICT-gebied grote gevolgen voor zowel de maatschappij als het bedrijfsleven heeft, staat vast. Maar welke impact deze ontwikkelingen op de Marketeer zal gaan hebben is nog onbekend. Om deze reden luidt de belangrijke centrale vraag tijdens dit congres: Hoe moet de Marketeer zijn handels- en denkwijze veranderen als gevolg van de ICT-ontwikkelingen?

De sprekers.

die u op dit congres kunt verwachten, zijn o.a. :

- Peter van der Fluit (Vice President & General manager Entreprice Marketing HP Europe)

- Michiel Westerman (Directeur Twinning Holding);

- Tom Thijssen (Managing Director Anton Dreesman Institute);

- Peter Laperre (Directeur Solvision Delft);

- Marinus Knoope (Ideaal Coaching);

- Eric van der Sluis (Directeur Defcom Media);

- Axel van t Hoen (Oprichter CARP).

Op deze en andere vragen wordt tijdens het Marketingcongres een antwoord gegeven. Noteer de datum -29 oktober- in uw agenda, want voor u het weet, gaat u te langzaam... .

-/-/-/-/-/-

Het MAA en het MIP introduceren tijdens het jaarcongres:

The new M@rketing Movement.

Wat verstaan we eronder? Waarom wordt het zo belangrijk? Hoe is deze nieuwe Marketing te bedrijven?

Geen marketing zonder mensen. Sommige mensen zijn net wat verder dan andere. Dit zijn de new marketeers pur sang. Deze marketeers dienen door de nieuwe ontwikkelingen hun huidige denk- en handelswijze aan te passen. Bovendien zullen zij hun kennis niet meer puur binnen hun vakgebied moeten profileren, maar met andere disciplines samenwerken teneinde de steeds meer versnipperde en sneller veranderende markt te kunnen bedienen.

Komt u er voor in aanmerking? Een collega wellicht? Zie de nominatie van de M@rketeer of the year.

Let op: Het jaarcongres vindt plaats in de Koepelkerk van het Renaissance Hotel, Kattengat 1 in Amsterdam.

U kunt zich aanmelden voor dit congres door het antwoordformulier in te vullen en te verzenden. (Daarop treft u ook het programma- en kostenoverzicht aan.) Na ontvangst zenden wij u een bevestiging toe.

Graag tot ziens op 29 oktober aanstaande!

Het MIP bedankt Aquib, HP, PcM Uitgevers, Achmea, The Vision Web, Artventure, TvM, ADI als sponsor.

Met vriendelijke groet,

Ruud Verduin

Marketing & Informatica Platform

Bijlage: antwoordformulier

Let op: De eerste 50 aanmelders ontvangen het boek "Veranderingen door internet", van Cor Molenaar, gratis.