PERSAANKONDIGING

's Hertogenbosch, 24 september '99

THE HUMAN INTERFACE - 20 oktober 1999
Congrescentrum De Reehorst te Ede

Op woensdag 20 oktober 1999 organiseert InfoCare BV het congres "The Human Interface" in congrescentrum De Reehorst te Ede.

Nieuwe interfaces kunnen bovendien het gebruik van computers in doelgroepen als digibeten, ouderen, kinderen en gehandicapten stimuleren en bieden op termijn zelfs uitstekende mogelijkheden, om de bediening van equipement als (huishoudelijke) apparatuur, machines, installaties en transportmiddelen te vergemakkelijken.

Tijdens het congres krijgt u een overzicht van de ontwikkeling van mensgeoriënteerde interfaces. Er is aandacht voor projecten van Nederlandse onderzoeksinstellingen door autoriteiten op hun gebied zoals prof.dr.ir. A. Nijholt van de Universiteit Twente, prof.dr. M. Rauterberg van de TU in Eindhoven en drs. P.J.W. ten Hagen van CWI. Ook wordt aandacht besteed aan toepassingen, die al op de markt verkrijgbaar zijn. Gerenommeerde bedrijven als Philips Speech Processing (dhr. H. van der Linde) en AND Identification BV (dhr. P. Menssen) zullen over hun toepassingen uitweiden. In de pauzes, tijdens de lunch en na afloop worden de besproken technieken gedemonstreerd.

De deelnamekosten aan het congres "The Human Interface" bedragen voor elke eerste deelnemer ƒ 995,- excl. BTW. Elke volgende deelnemer van dezelfde organisatie betaalt slechts ƒ 495,- Abonnees van het tijdschrift I&I betalen slechts ƒ 795,- excl. BTW. Studenten betalen ƒ 195,- indien een kopie van een geldige studentenkaart meegestuurd wordt.

Voor meer informatie over het programma of over deelname kunt u contact opnemen met InfoCare BV, Theo Snijders (congresmanager, tel 073-6488637) of Ruud Walenberg (congrescoördinator, tel 073 6488642).

Deel: ' Congres The Human Interface '